به دنبال فرار یک دختر و پسر، پدر دختر بر مادر پسر تجاوز جنسی کرد

اطلاعات روز: مقام‌های امنیتی کابل تأیید کرده‌اند، پس از فرار یک دختر و پسر از منزل، پدر دختر با چند دوستش بر خانواده‌ی پسر یورش برده و بعد مادرش را مورد تجاوز جنسی قرار داده‌‌اند. به گفته‌ی آنان، این افراد مادر پسر را مورد لت و کوب شدید نیز قرار داده‌اند. مادر این پسر سرپرست ندارد و اکنون به نزد نزدیکانش در ولایت لغمان رفته است.

این واقعه در حوزه‌ی نهم شهر کابل رخ داده است. دختر و پسر هفته‌ی گذشته از منزل فرار کرده و اکنون معلوم نیست در کجا به‌سر می‌برند. در همین حال، نزدیکان خانمی که مورد تجاوز قرار گرفته، تأیید کرده‌‌اند، به‌دنبال فرار پسر و دختر، چند تن از نزدیکان این دختر، به‌شمول پدرش، به خانه‌ی مادر پسر یورش می‌برند.

به گفته‌ی آنان، نزدیکان و پدر دختر پس از لت و کوب مادر پسر، بالایش تجاوز جنسی می‌کنند. هرچند آمر حوزه‌ی نهم امنیتی شهر کابل این رویداد را تأیید نکرده‌، اما ظاهر ظاهر، فرمانده پولیس کابل این موضوع را تأیید کرده است. او می‌گوید، بررسی در مورد این قضیه آغاز شده است.

به گفته‌ی ظاهر، قرار معلومات‌ به‌دست آمده، این مسئله پس از فرار دختر و پسر رخ داده است. او می‌گوید، عامل این عمل بد پس از ارتکاب جرم فرار کرده، اما تلاش‌ها را برای بازداشت او آغاز شده است. تجاوز بر یک مادر، واکنش تند کمیسیون مستقل حقوق بشر را نیز به‌دنبال داشته است.

مسئولان این کمیسیون گفته‌اند، عاملان این واقعه باید بازداشت و سپس به جزای اعمال‌شان برسند. رفیع‌الله بیدار، رییس دفتر مطبوعاتی کمیسیون حقوق بشر به طلوع نیوز گفته است، براساس اطلاعات رسیده، نزدیکان و پدر دختر بالای مادر پسر به اتهام این‌که جانب قضیه است، تجاوز کرده‌‌اند.

او می‌گوید، اگر این موضوع به اثبات برسد، جرم شدیدی است که در این‌گونه رویدادها تمام نظام عدلی و قضایی نیز به چالش کشانیده می‌شود. تجاوز جسنی علیه زنان در کشور بارها گزارش شده است، اما چنین عملی در جریان دوازده سال گذشته در کشور رخ نداده و این تکان‌دهنده‌ترین واقعه برای مادران و زنان در کشور است.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *