روند توزیع تذکره‌ی الکترونیکی آغاز می‌شود

اطلاعات روز: هیأت اداری مجلس نمایندگان در نشست عمومی دیروز این مجلس اعلام کردند که یک کمیسیون ویژه به‌زودی توزیع تذکره‌ی الکترونیکی در کشور را آغاز می‌کند. عبدالرووف ابراهیمی، رییس این مجلس گفت که در نشست هیأت اداری مجلس نمایندگان با رییس جمهور، اشرف غنی وعده داد، روند توزیع تذکره‌‌ی الکترونیکی به‌زودی آغاز می‌شود.

به گفته‌ی او، در این نشست رییس جمهور ابراز داشت که وزارت‌های امور داخله و مخابرات از تطبیق روند توزیع تذکره‌ی الکترونیکی عاجز اند و این روند از سوی یک کمیسیون ویژه آغاز می‌شود. او گفت که رییس جمهور و رییس اجرایی روند توزیع تذکره‌‌ی الکترونیکی در کشور را از اولویت‌های کاری‌شان می‌دانند.

رییس مجلس نمایندگان در ادامه افزود که حکومت وحدت ملی با آغاز روند توزیع تذکره‌ی الکترونیکی، خدمات شایسته را برای مردم در چهارچوب قانون اساسی کشور انجام خواهد داد. در همین حال، رمضان بشردوست از ایجاد کمیسیون ویژه برای توزیع تذکره‌‌ی الکترونیکی انتقاد کرد و گفت که این کار رییس جمهور خلاف قانون اساسی است.

او افزود که در صورت موجودیت وزارت داخله و مخابرات، رییس جمهور حق ندارد یک تیم خاص را برای توزیع تذکره‌ی الکترونیکی در کشور موظف کند. در همین حال، شماری از آگاهان شروع روند توزیع تذکره‌‌ی الکترونیکی را گامی به سوی پیشرفت و ترقی در کشور می‌دانند. آنان خواستار آغاز این روند در کشور اند.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *