نمایشگاه تلفن در کابل

برگزاری نخستین نمایشگاه تلفن همراه در کابل

اطلاعات روز: روز گذشته نخستین نمایشگاه تلفن همراه در کابل با نمایش محصولات خارجی به کار آغاز کرد. این نمایشگاه که به مدت سه روز ادامه دارد، نخستین نمایشگاه تلفن همراه در کشور است.
برگزار کنندگان این نمایشگاه گفته‌اند که هدف از برگزاری این نمایشگاه توسعه‌ی بازار تلفن‌های همراه در داخل کشور است.
به نقل از بی بی سی، ضیاءالحق ضیا، مدیر عامل شرکت تبلیغاتی مدرن میتد، برگزارکننده این نمایشگاه گفته که نمایشگاه با حضور ۱۵ شرکت واردکننده تلفن همراه و شرکت‌های مخابراتی برگزار شده است.
آقای ضیا افزوده که در سه ساعت نخست برگزاری این نمایشگاه حدود ۱۰ هزار نفر از آن بازدید کرده‌اند و انتظار می‌رود که در سه روزی که این نمایشگاه به روی بازدیدکنندگان باز است، بیش از ۳۰ هزار نفر از این نمایشگاه دیدن کنند.
هم‌چنان مدیر عامل شرکت تبلیغاتی مدرن میتد خبر داده که پس از این قرار است این نمایشگاه به صورت ماهانه در کابل برگزار شود.
برگزاری نخستین نمایشگاه تلفن در کابل در حالی‌ست که افغانستان بازار مصرفی تلفن‌های همراه است و از خود هیچ محصول تولیدی در این بازار ندارد.
براساس آمار وزارت مخابرات، در افغانستان بیش از ۲۳ میلیون از تلفن‌های همراه استفاده می‌کنند و بیش از ۲.۴ میلیارد دالر در عرصه مخابراتی در کشور سرمایه‌گذاری شده است.
در همین حال دولت همواره مثال می‌آورند که افغانستان در طول چهارده سال گذشته در عرصه مخابرات پیشرفت‌ چشم‌گیر داشته که این امر در رشد اقتصاد کشور مؤثر بوده است.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *