در حمله هواپیمای بدون سرنشین خارجی در کنر سه عضو القاعده کشته شدند

اطلاعات روز: گزارش‌ها از ولایت کنر در شرق کشور می‌رسانند که در نتیجه‌ی حمله هواپیمای بدون سرنشین خارجی‌ در این ولایت سه عضو القاعده کشته شده‌اند.

عبدالحبیب سیدخیل، فرمانده پولیس ولایت کنربه رسانه‌ها گفته که این حمله پنج شنبه شب در منطقه «درین» غازی‌آباد صورت گرفته است.

آقای سید خیل افزوده که یک تن از کشته شده‌ها عضو خارجی مهم شبکه القاعده بوده و دو محافظ آن افغانی می‌باشند.

پیش از این نیز در نتیجه‌ی حمله هوایی هواپیماهای نیروهای خارجی در این ولایت شورشیان هدف قرار گرفته بود. در اول جوزای امسال 5 شورشی به شمول یک فرمانده‌ی آن‌ها در نتیجه‌ی حمله‌ی هواپیمای بدون سرنشین امریکایی کشته شدند.

دیدگاه‌های شما
  1. ضرب المثل مشهور است میراث خور یادش میرود آموخته خور فراموش نمیکند.
    این شورای عالی نام نهاد صلح بیش از صد ملیون دالر مصرف کردن کوچکترین دست آورد نداشتند باید پول های را که گرفته اندبه دولت و مردم حساب دهند در کجا به چه منظور مصرف شده. تاحال معاش های دالر مصارف اقامت در هوتل های پنچ ستاره در خارج کشور خریدن تحفه های قیمتی به خیش اقارب خود از پول بیت المال بی حساب و کتاب مزه از دهن این خاینین نرفته اصلا این تیکه داران قطعا خوش نیست تا مثله افغانستان حل گردد . این خاینین خوش هستند معاش گزاف دالری مفت را بگیرند مانند قاطر های زمان سابق در اردو بود بنام قاطر های سرکاری مشهور بود سال ها کاه جو میخوردند کوچکترین کار نداشتن حال مزه در دهن این مفت خوران مانده باید هرچه زودتر لغو گردد این ها پرازیت وار زندکی میکنند کوشت ملت را خوردن حال استخوان چیزی باقی نمانده. حاجی صبور

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *