عبدالله: شایعات دست داشتن حکومت در ناامنی‌ها توطئه دشمنان است

اطلاعات روز: عبدالله عبدالله، رییس اجراییه، شایعات مبنی بر دست داشتن حکومت در ناامنی‌ها را توطئه دشمنان مردم افغانستان خوانده و می‌گوید که از این مسئله فقط دشمنان افغانستان استفاده می‌برند.
آقای عبدالله که امروز در «پنجمین نشست ملی مشورتی شوراهای انکشافی قریه‌ها» صحبت می‌کرد، گفت اگر در بین مردم نگرانی مبنی بر این که خود دولت برای ناامنی برنامه می‌ریزد، وجود دارد به‌خاطر آن است که حکومت پیام خود را به موقع به مردم نرسانده است.
عبداله افزود: «از این مسئله فقط دشمنان مردم افغانستان، آن‌هایی که قتل می‌کنند، کشتار می‌کنند و نمی‌گذارند مردم افغانستان به سلامت باشند، استفاده می‌برند.
رییس اجرایی گفت، حکومت می‌داند که مشکلات امنیتی بیشترین تشویش مردم را تشکیل می‌دهد، حکومت تعهد به تأمین امنیت برای مردم خود را دارد و تلاش برای تأمین امنیت از اساسی‌ترین کارهای ما در حکومت وحدت ملی است.
او ضمن این‌که گفت کمی‌ها، کاستی‌ها، مشکلات و چالش‌هایی وجود دارد ولی دولت همواره در تلاش است تا در کشور امنیت تأمین شود.
عبدالله دست داشتن حکومت در ناامنی‌ها را در حالی توطئه می‌داند که در ماه‌های اخیر و پس از افزایش ناامنی‌ها شماری از نمایندگان مجلس، سناتوران، رهبران پیشین جهادی و کارشناسان از حضور ستون پنجم در درون نظام هشدار دادند.
پس از سقوط شهر قندوز به دست طالبان، شماری از نمایندگان مجلس گفتند که برخی از مقام‌های دولتی در درون نظام با طالبان معامله کرده و باعث سقوط این شهر شده است.
هدف از ستون پنجم، موجوديت افرادى در داخل نظام است که براى تضعيف نظام کار می‌کنند. این افراد یا همان حلقه‌ی جاسوسی درون نظام از طالبان حمایت می‌کنند و به طالبان امتیاز می‌دهند.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *