zia_massod

صلاحیت‌های احمدضیا مسعود معادل معاونین رییس جمهور شد

اطلاعات روز: احمدضیا مسعود در یک فرمانی از سوی رییس جمهور غنی، از صلاحیت‌ها، حقوق و امتیازات معادل با معاونین ریاست جمهوری برخوردار گردید.

در فرمان شماره 92، که به تاریخ 18 میزان صادر شده، آمده است که: «نماینده فوق‌العاده‌ رییس جمهور در امور اصلاحات و حکومت‌داری خوب، در تشریفات رسمی دولتی در معادلت با معاونین رییس جمهور هم سطح بوده و حقوق و امتیازات وی نیز معادل معاونین رییس جمهور اجرا می‌گردد.»

احمدضیا مسعود در حالی از این صلاحیت‌ها، حقوق و امتیازات برخوردار می‌گردد که پُست معاونت رییس جمهور انتخابی بوده، با رای مردمی انتخاب و در قانون اساسی افغانستان جایگاه تعریف شده دارد.

محمد اشرف غنی این فرمان را در حالی صادر می‌کند که مطابق قانون اساسی افغانستان، رییس جمهور دارای دو معاون می‌باشد و قبل از کاندیدا شدن در انتخابات، هر دو معاون خود را به مردم معرفی می کند.

رییس جمهور اشرف غنی، به تاریخ 7 میزان سال گذشته احمدضیا مسعود را به‌ حیث نماینده‌ی فوق‌العاده خود در امور اصلاحات و حکومت‌داری خوب، تعیین کرد.

دیدگاه‌های شما
  1. داکتر عبدالله عبدالله کار دیگر ندارد زیادتر در فکر اینست کدام وطن دار و یا هم قطاری خود را بدون در نظرداشت تحصیل و لیاقت پاک نفسی صداقت بوطن وی در یک پست مهم دولتی نصب کند.
    درین نزدیک ها قره بیگ عزت یار یک دزد رشوت خور را به صفت مشاور خود تعین کرد این قره بیک خاین در زمان سلطه مسعود چوکی وزارت داخله را اشغال کرده بودیک روز قانونی با بسیار چشم سفیدی خود را وزیر داخله می دانست باز قره بیک قفل های دروازه می شکستاند میگفت که منم مرد زمان خلاصه جنگ این دو در داخل زارت بالای چوکی و چور داراهی عامه شروع شد چندین بیگناه اولاد غریب گشته شدندخسارات هنگفت مالی به وزارت داخله از اثر راکت زنی و مرمی باران به تعمیر وزارت وارد شد مال بیت المال است . همه مردم شریف کابل کاملا خبر دارندعبدالله شخصأ در جریانست بهتان نیست
    حال عبدالله داد از صداقت وطن پرستی عدالت خدمت به افغانستان میزند سنگ وطن پرستی را به سینه خود میزند دلیل چیست یک شخص خاین دزد رشوت خور با سابقه خراب را به حساب قوم و منطقه به حیث مشاور تعین میکند شما محاسبه کنید مصارف ماهانه این مشاور دزد به چند میرسد معاش خودش بادی گارد های این شازده خاندانی عبدالله معاش دریواران مصارف تیل موتر ها خرچ دستر خوان وی همه تاوان ملت میدهد عاید و مثمریت کار صفراست .غنی در فکر صرفه جوی قرارداد ها است این جناب اشخاص لگه و لگه رااز کوچه و پس کوچه جمع میکند مشاور تعین کرده میرودبه شاخی پول باد میکند به یقین دو سال بعد تعداد مشاورین تنها عبدالله دو چند مشاورین اوباما حتمی میشود شما مردم شریف قضاوت کنید که مفدیت و ثمره کار عبدالله جان بوطن غریب چه خواهد بود.حاجی صبور

  2. بزرکترین خیانت غنی شخص مفسد نمایند خاص مولوی فضل الراحمن پنجابی را دست کثیف وی را بابسیار بیشرمی این غلام حقیقی فاروق وردک وزیر معارف کرزی خاین و هم راز خصوصی کرزی در وزارت معارف بوسید اما وقت نیافت پای های کثیف این پنجابی را می بوسید بر علاوه صد ها مکاتب خیالی جور کرد پول معاش بنام معلم حواله میشد پول در جیب طالبان میرفت نه مکتب بود نه شاگرد و نه معلم حال از بدی روزگار و قلت اشخاص صادق به فکر غنی سرتنبه یک دزد جاسوس پنجابی ها را هیات بررسی قندوز تعین کرده مردم خوب میداند این پلید روز مره راپور قندوز را به استخبارات پاکستان میدهد امید داریم در مورد نمایندگان ملت در موردانتخاب وردک غلام مولوی فضل الرحمن اقدام قاطع کنند باید این وردک گپ های خود را اولا با غنی پاک سازد غنی را متهم با گرفتن هفتاد ملیون دالر رشوت از پاکستان پاک سازد دروغ گفته و یا حقیقت داشته ملت حقایق را بطور روشن بدانند.خاین گیست یکی ازین دو خاین است غنی و یا وردک بعدأ مردم تصمیم خود را خواهد گرفت. حاجی صبور

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *