اطلاعات روز

قرارداد 4 پروژه سرک‌سازی وزارت فواید عامه از سوی کمیسیون تدارکات ملی فسخ شد

اطلاعات روز: کمیسیون تدارکات ملی در نشست روز شنبه خود، ۴ قرارداد مربوط به پروژه‌های سرک‌سازی وزارت فواید عامه را فسخ کرده است.
کمیسیون تدارکات ملی قرارداد این پروژه‌های را به دلیل این‌که از چندین سال بدین‌سو پیشرفت کاری خوب و با کیفیت نداشته و یا به دلایل مختلف متوقف بوده است، فسخ کرده است.
این کمیسیون فیصله کرده تا قراردادی‌های این پروژه‌ها که نتوانسته‌اند تعهدات شان را در قبال اکمال پروژه‌ها طبق شرایط قراردادها انجام دهند، جهت بررسی محرومیت و پیگرد عدلی و قضایی به مراجع مربوط معرفی شوند.
دفتر ریاست جمهوری در خبرنامه‌ی روز یک‌شنبه خود می‌نویسد که نشست کمیسیون تدارکات ملی با حضور رییس جمهور برگزار شد و در آن هم‌چنان ۲ قرارداد مربوط به شرکت برشنا و وزارت فواید عامه به ارزش حدود۶۰۰ میلیون افغانی منظور و یک قرارداد وزارت دفاع رد شده است.
خبرنامه افزوده، کمیسیون تدارکات ملی پیش از این برای بررسی پروژه‌های وزارت فواید عامه یک هیئت به ریاست وزارت اقتصاد تعیین کرده بود.
رییس جمهور غنی در این نشست گفته است که هر شرکت و یا قراردادی که امور پروژه‌ها را مطابق به شرایط قرارداد و با کیفیت لازم تطبیق نکند، با آنان مطابق قانون برخورد خواهد شد.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *