افغانستان وست‌اندیز را شکست داد

اطلاعات روز: تیم ملی کریکت کشور در رقابت‌های جام جهانی 20 دور کریکت، تیم وست‌اندیز را که یکی از تیم‌های قدرتمند کریکت در جهان است، با تفاوت شش دوش شکست داد.
این بازی یک‌شنبه (۸ حمل) در ناگپور هند برگزار شد. ملی پوشان کشور آغازگر بازی بودند که در ۲۰ دور، با از دست دادن هفت بازیکن 123 دوش انجام داده و ۱۲۴ را هدف برای تیم رقیب تعیین کردند.
تیم وست‌اندیز در رده‌بندی‌ بازی‌های 20 دور کریکت، در رده دوم در جهان قرار دارد، اما در این بازی در مقابل افغانستان تنها ۱۱۷ امتیاز گرفت و با نرسیدن به هدف تعیین شده، مغلوب شد.
نجیب‌الله زدران، عنوان بهترین بازیکن این رقابت را از آن خود کرد.
پس از پیروزی افغانستان در مقابل ویست‌اندیز، رییس جمهور غنی، عبدالله عبدالله، رییس اجراییه و شماری دیگر از مقام‌های دولتی این پیروزی آبی‌ پوشان کشور را تبریک گفتند.
تاکنون افغانستان در بازی جام جهانی کریکت 20 دور، چهار پیروزی و سه شکست دارد. پیش از این در مرحله راهیابی با درخشش فوق‌العاده تیم‌های اسکاتلند، هنگ کنگ و زیمبابوه را شکست داد و به مرحله بعدی مسابقات راه یافت. در مرحله بعدی تیم ملی کریکت کشور با چهار ابر تیم ثابت فدراسیون کریکت رقابت کرد که در مقابل سری‌لانکا، مدافع قهرمانی، آفریقای جنوبی و انگلستان شکست خورد و در مقابل وست‌اندیز به پیروزی رسید.
افغانستان با پیروزی اخیر در مقابل وست‌اندیز، تیم قدرتمند جهان کریکت شد.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *