وزیر داخله: کشورهای همسایه به نام اسلام در افغانستان می‌جنگند

اطلاعات روز: تاج‌محمد جاهد، وزیر امور داخله می‌گوید، کشورهای همسایه به نام اسلام در مناطق مختلف افغانستان می‌جنگند.
آقای جاهد که روز دوشنبه در نشستی با مسئولان پولیس امن و نظم عامه در کابل صحبت می‌کرد هرچند از کشور مشخصی نام نبرد اما گفت: «هدف دشمنان نابودی افغانستان و به‌ خاک و خون کشیدن مردم افغانستان است. کشور‌های بیرونی در این جنگ اهداف استراتژیک‌شان را دنبال می‌کنند.»
جاهد همچنان از عملکرد نیروهای امنیتی کشور ستایش کرد و گفت هراس‌افگنان در سال گذشته و سال جاری در صدد برهم زدن امن و نظم عامه در کشور بودند که در نتیجه‌ی فداکاری نیروهای امنیتی و دفاعی کشور برنامه‌های شوم آن‌ها نقش برآب شده است.
وزیر داخله در دیدار از فرماندهی پولیس مرزی کشور نیز ضمن ستایش از کارکرد این نیروها گفته است که نیروهای مرزی با روحیه‌ی عالی وطن دوستی‎یی که دارند، از ورود عناصر مختل‌کننده‌ی امنیت به کشور جلوگیری می‎کنند.
از سوی هم وزیر داخله به طالبان و دیگر گروه‌های هراس‌افگن هشدار داد که نابود خواهند شد و به نیروهای دولتی دستور می‌دهد که دفاع از کشور فرض است و در هیچ بخشی از کشور به هراس‌افگنان رحم نکنند.
خارجی خواندن عامل جنگ افغانستان و ستایش از عملکرد نیروهای امنیتی در حالی‌ست که در حال حاضر نیروهای امنیتی کشور در شماری از ولایت‌های شمالی و جنوب‌شرقی روزهای سختی را پشت سر می‌گذرانند. نیروهای امنیتی عملاً در چندین جبهه با گروه‌های تروریستی در حال جنگ‌اند که شماری از فرماندهان این گروه‌ها از کشورهای دیگر وارد افغانستان شده‌اند.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *