من فقط «هاوس‌آف بیژن» را ترجیح می‌دهم!

هکرها حساب رسمی تویتر عبدالله عبدالله رییس اجرائیه‌ی جمهوری حکومت وحدت ملی را هک کردند. امنیت ملی، این حمله را حمله بر امنیت ملی کشور می‌خواند. هکرها این عبارت را در حساب تویتر آقای عبدالله نوشته است: «من آزادی خطرناک را به بردگی صلح‌آمیز ترجیح می‌دهم».
همان‌گونه که می‌دانید آقای عبدالله یک مجاهد بیدار است، خیلی زود فهمید که حساب تویترش هک شده، برای همین واکنش نشان داد و گپ‌های ذیل را گفت:
مردم شریف افغانستان می‌دانند که من چه را ترجیح می‌دهم و چه را نمی‌دهم. خدا شاهد است هرگز آن‌چه را که هکران بی‌شرم گفته، من نخواسته‌ام و ترجیح هم نداده‌ام. شما اگر خیلی دور نروید و از چندسال گذشته به این‌سو به من نگاه کنید، بسیار ساده می‌فهمید که من هاوس‌آف بیژن را زیاد ترجیح داده‌ام. من به یاری خداوند و همکاری مردم عزیزم، قول می‌دهم که تکه‌تکه شوم اما از «هاوس‌آف بیژن» نگذرم. مردا ره قول‌اس…
تیم تخنیکی ریاست اجرائیه در حال کار است. ما هنوز نمی‌فهمیم که هکرها در کجا موقعیت دارند و کی‌ها هستند. اما انشاءالله به زودترین فرصت کنترل حساب تویتر رسمی خویش را از آن‌ها پس خواهیم گرفت، تا که سیه روی شود هر که در او غش باشد.
وی در همین رابطه از علمای کرام خواست که بعد از هر نماز جماعت، برای پیروزی تیم تخنیکی ریاست اجرائیه اتحاف دعا کنند، چرا که خداوند جل‌جلاله علما را وارث پیامبران گفته‌اند.
آقای عبدالله از این‌که حساب تویتر آقای غنی هنوز سالم است، به دربار ایزد متعال ابراز امتنان سیاسی کرد و گفت که وحدت ملی یک نیاز مبرم و گریزناپذیر است. مردم افغانستان به وحدت ملی نیاز دارند و این نیاز اکنون که دشمنان ما به انواع دشمن گسترش یافته، بیشتر احساس می‌شود. وی در حالی‌که رویش به زاویه‌ی شمال‌شرقی بود، خویشتن را چرخاند و مطابق قبله‌ی عالم عیار کرد و گفت: الهی سه چیز را از مردم سربلند افغانستان نگیر! وحدت ملی را، مرا و رییس‌جمهور را.
وی سپس می‌خواست اذهان مردم را در خصوص عبارت نوشته‌شده بیشتر روشن کند، گفت: کدام دانشمند خارجی بوده و خدا می‌داند چندصد سال پیش گفته که من آزادی پرخطر را به بردگی صلح‌آمیز ترجیح می‌دهم. اما هکرهای بی‌شرف آمده این جمله را در حساب من نوشته و هشتک روشنایی و حرکتی برای روشنایی را هم کنار آن نوشته است، گویا که من از جنبش روشنایی حمایت می‌کنم. آخ اگر دستم به این هکرها می‌رسید، قسم به شرافت‌تان که یک بیرل تُف به‌روی‌شان می‌انداختم. همه‌ی شما می‌دانید که من بارها گفته‌ام که رسیدگی به مطالبات مردم، از وظایف حکومت است، اما من کی گفته‌ام که رسیدگی به مطالبات مردم روشنایی هم از وظایف حکومت است؟ من هر وقت چنین سخنی گفته‌ام، در آخرش علاوه کرده‌ام که مثلاً به مطالبات مردم قره‌باغی به اسرع وقت رسیدگی شود یا به خواست‌های مردم ولسوالی بهارک رسیدگی شود. من تا زمانی‌که خود اشرف غنی دستور رسیدگی به خواست مردم روشنایی را صادر نکند، حاضرم تکه‌تکه شوم اما یک سانتی‌متر هم کنار آن‌ها نایستم. به هر صورت، ما و شما چندین دهه در آتش جنگ سوخته‌ایم و شناخت خوبی از دشمن و نادشمن خویش پیدا کرده‌ایم. لعنت به مفسدین دنیای مجازی. فساد در دنیای واقعی کم بود که حالا فساد در دنیای مجازی هم شروع شده؟ هکرها به هیچ دین و مذهبی باور ندارند و متعلق به هیچ قوم نمی‌باشند. آن‌ها دشمن بندگان خداوند-اند، امروز حساب مرا هک کرده، فردا از جلالت‌مآب رییس‌جمهور را هک می‌کنند، پس فردا از یکی دیگر را و همین‌طور اگر ما دست روی دست بنشینیم و هیچ‌کاری نکنیم، از همه‌ی ملت شریف افغانستان را هک خواهند کرد.
در همین اثناء یک نفر بلند شد و گفت ما چه خذمت کنیم داکتر صایب؟ داکتر گفت اگر وضو داری هفت بار سوره‌ی حمد شریف را بخوان. اگر نداری برو اول وضو کن بعد سوره را بخوان، چرا که این سوره چاره‌ی هر درد است به جز مرگ.