پنج عضو داعش و شش طالب در ننگرهار کشته شدند

اطلاعات روز: وزارت داخله از کشته شدن پنج عضو گروه دولت اسلامی (داعش) و شش عضو گروه طالبان در ولایت ننگرهار خبر داده است.
وزارت داخله با نشر خبرنامه‌یی گفته است که در یک عملیات مشترک نیروهای امنیتی در ولسوالی پچیراگام ننگرهار چندین روستا در این ولسوالی از وجود داعش پاکسازی، پنج عضو این گروه کشته و چهار تن دیگر شان زخمی شده‌اند.
براساس این خبرنامه، در حال حاضر عملیات گسترده به هدف سرکوب تروریستان داعش در مربوطات ولسوالی پچیراگام جریان دارد و این عملیات تا پاکسازی کامل مناطق ناامن این ولسوالی ادامه خواهد داشت.
خبرنامه افزوده که در این عملیات، یک میل راکت انداز، پنج میل سلاح مختلف‌النوع و مقداری جنگ‌افزار نیز به‌دست نیروهای امنیتی افتاده است.
همچنان وزار داخله در خبرنامه‌ی دیگر گفته است که روز گذشته در یک درگیری نیروهای پولیس ملی با هراس‌افگنان طالب در ولسوالی حصارک ننگرهار دو طالب به‌شمول یک فرمانده محلی این گروه به‌نام غورزنگ کشته شده‌اند.
خبرنامه افزوده که چهار ماین‌گذار طالب در نتیجه‌ی انفجار ماین جازسازی شده خود شان در ولایت ننگرهار کشته شده‌اند. در این رویدادها دو هراس‌افگن دیگر زخمی شده‌اند.
افزون براین، وزارت داخله خبر داده که نیروهای پولیس ملی از دو رویداد انفجار ماین در مربوطات ولسوالی‌های سرخ رود و رودات این ولایت جلوگیری کرده‌اند.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *