عبدالله: حکومت خانواده‌های قربانیان نیروهای امنیتی را فراموش نمی‌کند

اطلاعات روز: عبدالله عبدالله، رییس اجراییه که در مراسم فاتحه‌ی جنرال محی‌الدین غوری به هرات رفته است، در دیداری از قول اردوی 207 ظفر گفته است که حکومت وحدت ملی خانواده‌های قربانیان نیروهای امنیتی را فراموش نخواهد کرد.
آقای عبدالله جنگ نیروهای امنیتی علیه مخالفان مسلح دولت افغانستان را بر حق توصیف کرده و از نیروهای امنیتی خواسته تا برای حفاظت از خاک افغانستان نگذارند تا دشمنان مردم این کشور به اهداف ‌شان دست یابند.
او به مردم اطمینان داده که حکومت افغانستان فرد شایسته را به‌عنوان فرمانده قول اردوی ۲۰۷ ظفر در غرب افغانستان معرفی خواهد کرد.
‫رییس اجراییه همچنان به خانواده‌های دگر جنرال محى الدين غورى و دگرمن عبدالواسع که هردو چند روز پیش در سقوط یک چرخ‌بال نظامی در ولایت بادغیس کشته شدند، در ولایت هرات دیدار کرد.‬‬
آقای عبدالله همچنان از زخميان نيروهاى امنيتى كشور در شفاخانه نظامى قول اردوی ٢٠٧ ظفر عیادت کرد و در مراسم فاتحه‌خوانى محى الدين غورى در جامع جماعت هرات اشتراك ورزید.
او در مراسم فاتحه‌خوانی، جان باختن غورى و عبدالواسع را ضایعه‌ی بزرگ خوانده و از دلیری، فداکاری و صداقت آن‌ها در راستای دفاع از تمامیت ارضی افغانستان به نیکی یاد کرد.
عبدالله گفت از کارنامه‌های قهرمانان همیشه به نیکی یاد می‌شود، دولت و ملت قدر خانواده و بازماندگان قربانیان راه آزادی افغانستان را می‌دانند.
اظهارات آقای عبدالله در مورد حمایت حکومت از قربانیان نیروهای امنیتی در حالی‌ست که بارها گزارش‌های مبنی بر بی‌توجهی حکومت در قبال خانواده‌های این نیروها و نظامیانی که در جنگ معلول می‌شوند، منتشر شده است.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *