رییس جدید شرکت هوایی آریانا معرفی شد

اطلاعات روز: محمد نادر عمر، امروز (یک‌شنبه، 22 حوت) به‌عنوان رییس جدید د آریانا افغان هوایی شرکت، معرفی شد.
وزارت مالیه می‎گوید که امروز (یک‌شنبه) نشست سهمداران این شرکت نیز برگزار شد که در آن از کارکردهای محمد داوود شریفی تقدیر و استعفای شان از سمت ریاست شرکت آریانا تایید و محمد نادر عمر به‌عنوان رییس جدید این شرکت معرفی گردید.
در نشست سهمداران شرکت د آریانا افغان هوایی شرکت اكليل حكيمى وزير ماليه، عبدالستار مراد وزیر اقتصاد، حامد ظاهر رییس عمومی اداره‌ی مستقل هوانوردی ملکی، احمد جاوید وفا رییس بانک ملی و احمد خسرو ضیاء سرپرست رياست پشتنی بانک شرکت کرده‌بودند.
وزارت مالیه می‌گوید که در این نشست در رابطه به بهبود امور و ارائه‌ی خدمات هر چه بهتر برای مشتریان شرکت هوایی آریانا نیز بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
محمد نادر عمر، در مراسم معرفی‎اش به‌عنوان رییس جدید شرکت آریانا رفع چالش‌ها در برابر اين شرکت را از اولويت‌هاى کارى خود عنوان نموده و گفت که براى احياى اعتماد از دست‌رفته‌ی اين شرکت، تلاش خواهد کرد.
او همچنان اظهار امیدواری کرد تا حکومت افغانستان مطابق وعده‌های قبلی، به خرید هواپیماهای نو برای شرکت آریانا متهعد باشد و این شرکت را منحیث یک شرکت ملی مورد حمایت قرار دهد.
آقای عمر دو مدرک لیسانس ار رشته‌های انجینیری و کمپیوتر ساینس دارد و پیش از این در شرکت‌های هوایی آریانا و کام‌ایر به حیث خلبان کار کرده است.

دیدگاه‌های شما
  1. آیا شرکت هوائی آریانا رو به بهود است؟
    اکثر کارمندان این شرکت به این نظر استند که تقرر یک پیلوت آنهم که از طرف شرکت هوانی کام ایر معرفی شده باشد این شرکت را به انزوا خواهد برد ،
    از جمله روسای قبلی محترم نصیر احمد حکیمی چهرهء توانا وخدمتگذار واقعی برای شرکت هوائی آریانا درهنگام ماموریت سالهای (1390 الی 1394) ثابت شده است … ایشان آریانا را از چنگ مافیا نجات داده است واکثر پروازهای که قبلا به سبب ضعف مدیریتی مسدود گردیده بود دوباره فعال گردید. اکنون هموطنان عزیز میتوانند به تمام کشورهای جهان ومنطقه از آریانا یعنی به : اورمچی چین ، کویت، ترکیه، مسکو، دهلی نو، دوبی، عربستان سعودی… ودرداخل کشور از کابل به هرات وکندهار به نازلترین نرخ سفر راحت نمایند.
    بعد از آقای حکیمی : آقای دواد شریفی نیز خوب کار کرده است
    لهذا حکومت وحدت ملی از توانائی محترم نصیر احمد حکیمی درعرصه هوانوردی استفاده نماید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *