تذکره الکترونیکی

چهارده هزار نفر برای 492 بست برنامه‌ی توزیع تذکره‌های الکترونیکی امتحان می‌دهند

اطلاعات روز: از میان 25 هزار نفر که برای برنامه‌ی توزیع تذکره الکترونیکی درخواست داده بودند، 14 هزار نفر آن واجد شرایط امتحان شناخته شده‌اند.
کمیسیون اصلاحات اداری و خدمات ملکی با نشر خبرنامه‌یی گفته است که برای تعداد 492 بست کارکنان پروژه‌ی برنامه ملی توزیع تذکره الکترونیکی، که قبلا ً از طریق وب‌سایت این کمیسیون به اعلان سپرده شده بود، 25480 تن درخواست نموده‌اند.
این کمیسیون تمامی درخواستی‌ها و اسناد مرتبط به آن را بررسی و شامل لست ابتدایی درخواست‌کنندگان نموده است.
در خبرنامه‌ی این کمیسیون آمده است که حدود 70 درصد درخواست‌کنندگان از مجموع 25480 درخواست کننده، دارای درجه تحصیلی حد اقل لیسانس می‌باشند. از این میان حدود 9 فیصد آن‌ها را خانم‌ها تشکیل می‌دهند و بیشتر از 14000 درخواست کننده با در نظرداشت معیارات استخدام از جانب کمیته‌ی موظف واجد شرایط امتحان جمعی شناخته شده‌اند.
کمیسیون اصلاحات اداری از برگزاری امتحان شفاف و استخدام افراد واجد شرایط در این پروسه اطمینان داده گفته است که ترتیب سوالات، برگزاری و اخذ امتحان جمعی از جانب افراد اکادمیک و نهاد ثالث انجام یافته و همچنان نمره‌دهی اوراق امتحان با استفاده از سیستم‌ها انجام می‌شود.
این خبرنامه از ادارات ذی‌ربط، جامعه مدنی و رسانه‌ها درخواست کرده است که با نظارت از پروسه‌ی امتحان جمعی، به منظور تامین شفافیت، این اداره را همکاری کنند.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *