روند برداشتن موانع سمنتی از سوی شهرداری کابل آغاز شد

اطلاعات روز: روند برداشتن موانع سمنتی ، امروز از جاده میدان هوایی کابل از سوی شهرداری آغاز شد.
عبدالله حبیب‌زی، سرپرست شهرداری کابل امروز(جمعه، 2سرطان) به خبرنگاران گفت که این روند مطابق فیصله کابینه آغاز شده است.
روند برداشتن موانع  از سوی شهرداری کابل به همکاری فرماندهی پولیس و فرماندهی گارنیزون کابل و دادستانی کل از جاده هشتاد متره میدان هوایی آغاز شده و اکنون این روند در بخش‌های مختلف شهر  ادامه دارد.
شهرداری کابل ‌می‌گوید که کار برداشتن موانع ازجاده میدان هوایی و مقابل فرماندهی عمومی گارنیزیون کابل آغاز شده و حالا تیم برداشتن موانع در ناحیه سوم شهر رسیده است.
این اداره در صفحه‌ی فیسبوک خود نوشته است که فاروق وردک، وزیر دولت در امور پارلمانی به کارمندان این اداره در گام نخست اجازه داد تا موانع سمنتی مقابل خانه اش را بردارند.
شهرداری کابل روز گذشته اعلام کرد که براساس فیصله کابینه قرار است سر از امروز(جمعه 2سرطان)  موانعی که سبب مسدود شدن برخی از جاده‌های کابل شده است، برداشته شود.
عبدالله حبیب‌زی، سرپرست شهرداری کابل گفت که تمام جاده‌ها و کوچه‌های مسدود شده‌ی کابل دوباره باز خواهد شد و با تمام کسانی که این جاده‌ها را بند کرده‌اند برخود یک‌سان خواهد شد.
حبیب‌زی تأکید کرد که براساس حکم ریاست‌جمهوری تمام موانع دولتی و غیردولتی تا فرارسیدن عید سعید فطر از جاده‌های شهر کابل برداشته می‌شود.
شماری از شهروندان کابل اقدام شهرداری را برای برداشتن موانع سمنتی ستودنی خوانده و از آن استقبال کردند.
شهرداری کابل در حالی اقدام به برداشتن موانع در شهر کابل می‌کند که چند روز قبل، محمد اشرف غنی، رییس‌جمهور در دیدار با اعضای نهادهای جامعه‌ی مدنی تعهد سپرده که تمام سرک‌‌ها و راه‌های مسدود شده‌‌ی کابل را باز می‎کند.
در سه سال اخیر مسئولان اداره‌های دولتی، اداره‌های خارجی، موسسات و شماری از اشخاص زورمند به منظور حفاظت از جان‌های شان با گذاشتن موانع سمنتی  بیشترین جاده ها را  مسدود کرده‌ بودند.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *