عقد قراردادها به ارزش 35 ملیون افغانی در نزدهمین نمایشگاه زراعتی کابل

اطلاعات روز: وزرات زراعت، آبیاری و مالداری، برگزاری نمایشگاه‌ سه روزه‌ی زراعتی بین‌المللی کابل را پردست‌آورد خوانده و می‌گوید طی این سه روز قراردادهایی به ارزش 35 ملیون افغانی عقد شده است.
درخبرنامه‌ی که وزارت زراعت امروز (یک‌شنبه؛ 30 میزان) منتشر کرده آمده است، طی سه روز میان متشبثان خصوصی، بازرگانان، دهقانان و صنعت‌کاران کشور به ارزش 35 ملیون افغانی قرارداد عقد شده است.
براساس خبرنامه در بخش محصولات زراعتی و مالداری 23 قرارداد به ارزش بیش از 31 ملیون افغانی عقد شده است که شامل فروشات زعفران، گیاهان طبیعی، میوه‌‌ی خشک، روغن زیتون و ماشین چوچه‌کشی می‌شود.
خبرنامه افزوده در این نمایشگاه محصولات زراعتی و صنایع دستی زنان در 240 غرفه جا داده شده بود که در مجموع نزدیک به 2.2 ملیون افغانی فروشات داشته است.
در بخش صنایع دستی زنان نیز سه قرارداد به ارزش بیش از 100 هزار افغانی عقد شده است. همچنین طی این سه روز، نزدیک به یک و نیم ملیون افغانی بابت کرایه‌ی غرفه‌ها بدست آمده است.
نمایشگاه زراعتی بین‌المللی کابل سال دو مرتبه در آغاز و در نیمه سال به ابتکار وزارت زراعت ، آبیاری و مالداری در بادام باغ کابل برگزار می‌شود.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *