شرکت حقوقی کاکر بخاطر خدمات حقوقی خوبش بلندترین عنوان آسیا را کسب کرد

اطلاعات روز: شرکت حقوقی کاکر برای این‌که خدمات وسیع تجاری، به شمول مشاوره در بخش قانون‌گذاری، مالیه و کار برای پیمان‌کاران خارجی و همکاران آنان ارایه می‌کند، از سوی نهاد جهانی چمبرس اند پارتنرس (اتاق‌ها و همکاران) بلندترین عنوان آسیا را کسب کرد.
چمبرز اند پارتنرز نهادی که بالاترین جایگاه را به شرکت حقوقی کاکر داده در مورد این شرکت گفته است: «این نهاد برجسته، طیف وسیعی از خدمات تجاری که شامل خدمات مشاوره حقوقی، مالیه و کار می‌شود را برای پیمان‌کاران خارجی و شرکت‌های بیمه فراهم می‌کند.»
نهاد جهانی اتاق‌ها و همکاران (چمبرز اند پارتنرز) یک نهاد شناخته شده در سطح جهان است که ۱۸۵ حوزه‌ی قضایی را زیر پوشش قرار داده است.
این نهاد جهانی، تنها از افغانستان کم از کم پنج شرکت را فهرست کرده بود که از این میان، جایگاه نخست را شرکت حقوقی کاکر و یک شرکت دیگر از آن خود کرده‌اند.
شرکت حقوقی کاکر می‌گوید که ماموریتش فراهم‌آوری خدمات حقوقی نتیجه‌گرا، حرفه‌یی، با دانش محلی و برابر با معیارهای بین‌المللی برای افراد، شرکت‌ها، نهادهای دولتی و سازمان‌های بین‌المللی در افغانستان و فراتر از آن است.
یکی از خدمات اصلی شرکت حقوقی کاکر، همکاری با مشتریانش برای راه‌اندازی تجارت‌شان در مطابقت با قوانین و بازار افغانستان است.
شرکت حقوقی کاکر هم‌چنان در صنعت حمل و نقل هوایی به شرکت‌های داخلی و خارجی خدمات حقوقی ارایه می‌کند.
سفارتخانه‌ها و برخی از شرکت‌های چندملیتی و موسسات بزرگ که در افغانستان فعال‌اند شامل مشتریان این شرکت می‌شوند.
تیمی که در شرکت حقوقی کاکر کار می‌کند شامل وکلای جهانی و افغان، مشاوران مالیاتی و کارشناسان روابط با دولت افغانستان هستند.
شرکت‌های حقوقی و مشوره‌دهی در بخش تحارت در افغانستان نقش مهمی را بازی می‌کنند؛ اما فساد و بروکراسی از مشکلاتی‌اند که هنوز در این بخش وجود دارد.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *