درگیری بین نیروهای امنیتی و طالبان در قندهار، تلفات برجا گذاشت

اطلاعات روز:‌ براثر درگیری بین نیروهای امینتی و مخالفان مسلح دولت در جنوب کشور، تعدادی از مأموران پولیس کشته و زخمی شدند. رحمت‌الله اطرافی، آمر امنیت فرماندهی پولیس قندهار می‌گوید، چهار مهاجم انتحاری در روز انتخابات در مربوطات ناحیه‌ی سوم شهر قندهار داخل یک ساختمان رهایشی در نزدیکی یکی از محل‌های رای‌دهی شدند.

او می‌گوید، نیروهای امنیتی به خاطر این‌که روند انتخابات در قندهار اخلال نشود، با مهاجمان درگیر‌ نشدند و فقط منطقه را محاصره کردند. به گفته‌ی اطرافی، نیروهای امنیتی پس از پایان روز انتخابات عملیات را به منظور از بین بردن این افراد راه‌اندازی کردند که درگیری بین دو طرف تا ساعت 12 روز یک‌شنبه ادامه یافت.

او می‌‌گوید که حوالی ساعت 12 تمام مهاجمان از سوی نیروهای امنیتی کشور به قتل رسیدند. اطرافی اما افزود که در این درگیری سه مأمور پولیس کشته و دو تن دیگر زخمی شدند. گفته می‌شود که در این درگیری به افراد ملکی آسیبی نرسیده است. گروه طالبان تاکنون در مورد این رویداد اظهار نظر نکرده است. قندهار در جنوب کشور از ولایت‌های ناامن است که طالبان پاکستانی و داخلی در مرکز و برخی ولسوالی‌های این ولایت فعالیت دارند.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *