فرديناند: اگربه جام‌جهاني صعود نکنيم، خوب است

 

ريو فرديناند معتقد است، اگر اتحاديه‌ی فوتبال انگليس مي‌خواهد جلوي افت فوتبال اين کشور را بگيرد، بايد به جاي فکر صعود به جام‌جهاني 2014 به دنبال برنامه‌اي 10 ساله براي فوتبال انگليس باشد. تيم ملي انگليس شرايط چندان مساعدي براي صعود به جام‌جهاني 2014 ندارد و دو بازي حساس اين تيم در ماه آينده تکليف صعود اين تيم را به جام‌جهاني برزيل مشخص خواهد کرد.

ريو فرديناند که 81 بازي ملي براي انگليس انجام داده است، درباره صعود اين تيم به جام‌جهاني 2014 برزيل گفت: فکر مي‌کنم هر‌کسي که در تيم ملي انگليس کار کرده باشد، مي‌داند که انگليس براي رسيدن به تيم‌هاي تراز اول اروپايي به 10 سال زمان نياز دارد. شايد نتوانيم به جام‌جهاني يا جام ملت‌هاي اروپا صعود کنيم اما در 10 سال مي‌توانيم به هويتي برسيم که بشود به آن افتخار کرد.

فرديناند در ادامه گفت: انگليس فقط در مقطعي زير نظر گلن هادل تا حدودي توانست فوتبال بابرنامه و باشخصيتي را ارائه دهد. از آن زمان به بعد فکر نکنم تيم ملي انگليس فوتبال مخصوص خودش را ارائه کرده باشد. به تيم‌هاي هلندي، ايتاليايي، آلماني و اسپانيايي نگاه کنيد. بدون اين که به پيراهن آنها توجه کنيد مي‌توانيد آنها را تشخيص دهيد. هر‌کدام از آنها فوتبال مخصوص به خود را دارند، زيرا در اين سال‌ها با برنامه کار کردند.

انگليس چهارشنبه در ديداري دوستانه در ورزشگاه ومبلي پذيراي اسکاتلند خواهد بود و سپس ماه آينده در دو ديدار در انتخابي جام‌جهاني رقابت خواهد کرد.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *