تیم اصلاحات و هم‌گرایی: اسناد دخالت یک مقام‌ بلندپایه‌ی حکومتی در انتخابات را فاش می‌کنیم

اطلاعات روز: مجیب‌الرحمان رحیمی، سخن‌گوی تیم اصلاحات و هم‌گرایی می‌گوید، این تیم اسناد تازه‌‌ای را از دخالت یک مقام ارشد حکومتی در انتخابات به دست آورده‌ است. به گفته‌ی او، این اسناد نشان‌دهنده‌ی دخالت مستقیم حکومت در تقلب انتخاباتی است. رحیمی می‌گوید، تیم اصلاحات و هم‌گرایی به‌زودی اسناد مداخله‌ی این شخص را فاش می‌کند.

به گفته‌ی او، در این اسناد، اعتراف این فرد به مداخلات و مشارکت رییس جمهور و برخی قدرت‌های خارجی در تقلب نشر می‌شود. رحیمی به خبرگزاری جمهور گفته است که این فرد در جمع هواداران خود از آنان خواسته‌ است که از هر وسیله و ابزار برای پر‌کردن صندوق‌ها استفاده کنند.

به گفته‌ی رحیمی، این فرد شخصیت سیاسی، جهادی و از جمله‌ی بلندترین مقام‌‌های دولتی و حامی اشرف غنی احمدزی است. او می‌گوید، بر اساس این اسناد، این مقام‌ حکومتی گفته است، رییس جمهور و دوستان بین‌المللی‌ا‌ش به آنان اطمینان داده‌‌اند که برنده‌ی انتخابات اند.

بر اساس ادعای رحیمی، این شخصیت جهادی گفته است، رییس جمهور و دوستان بین‌المللی‌اش‌ از آنان خواسته‌اند که برای پیروزی خود از هر وسیله‌ای استفاده کنند. سخن‌گوی تیم اصلاحات و هم‌گرایی می‌گوید، این اسناد در روزهای آینده نشر می‌شود تا دوستان بین‌المللی متوجه شده، وارد بازی متقلبان نشوند و دامن خود را از اتهام‌ها پاک نگه دارند.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *