دو کیلوگرام هیرویین از شکم قاچاق‌بران به‌دست آمد

اطلاعات روز: وزارت داخله‌ می‌گوید، مأموران پولیس دوتن را در پیوند به قاچاق موادمخدر در میدان هوایی بین‌المللی کابل بازداشت کرده‌اند. درخبرنامه‌ی ارسالی این وزارت به روزنامه‌ی اطلاعات روز آمده است، این افراد مواد مخدر را به داخل شکم شان به شکل کپسول جابجا کرده بودند و به روز شنبه هفته جاری بازداشت شدند.

در خبرنامه‌ آمده است: این افراد قصد داشتند دو کیلوگرام هیرویین را به هند انتقال دهند که خوش‌بختانه از سوی منسوبان پولیس میدان هوایی کابل شناسایی و بازداشت شدند. براساس معلومات وزارت امور داخله، این افراد شهروند افغانستان اند.

از سویی هم وزارت داخله می‌گوید، نیروهای امنیتی کشور، در یک اقدام دیگر سه تن را درپیوند به دزدی پلیت‌های وسایط بازداشت کرده‌اند. به اساس معلومات این وزارت، این افراد به روز شنبه (18 اسد) از مربوطات حوزه اول امنیتی شهر کابل بازداشت شدند: در حال حاضر این افراد تحت بازداشت پولیس قرار دارد و تحقیقات بیش‌تر از آنان جریان دارد.

وزارت داخله در حالی از دست‌گیری این افراد خبر می‌دهد که پیش از این شهروندان کابل، از دزدی پلیت‌ موتر و سرقت‌های مسلحانه در کابل ابراز نگرانی کرده بود.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *