نیروهای امنیتی سه انجنیر هندی را از چنگ طالبان آزاد کردند

اطلاعات روز: ریاست عمومی امنیت ملی کشور اعلام کرد، در یک عملیات ویژه سه انجنیر هندی را از چنگ طالبان آزاد کرده‌ است. در خبرنامه‌ی ارسالی این ریاست به روزنامه‌ی اطلاعات روز آمده است، این انجنیران به نام‌های انیونی گنگادر، کورمایوسفر و بدوگنگادر در شرکت (او، ای، اس، ای، اسی) کار می‌کردند.

براساس خبرنامه، این افراد به تاریخ 22 ماه جاری هنگامی‌که می‌خواستند از لوگر وارد شهر کابل شوند، در مسیرشاه‌راه لوگر- کابل در منطقه تنگی واغجان توسط گروه طالبان اختطاف شدند. در خبرنامه آمده است، طالبان تلاش داشته تا این افراد را از طریق ولایت میدان وردک؛ به شهر کویته پاکستان انتقال دهند.

براساس خبرنامه ریاست امنیت ملی، مسوولان امنیتی حین اطلاع یافتن از این موضوع، شبکه‌های کشفی امنیت ملی را در منطقه فعال و عمل حرکت طالبان را در همان روز تثبیت کرده است؛ بعداً یک عملیات خاص را به تاریخ 25 اسد در منطقه موسوم به «بابوس» در مربوطات لوگر راه‌اندازی کرده و شهروندان هندی را به شکل سالم نجات داده است.

بر اساس این خبرنامه، یک تن به اتهام این قضیه بازداشت شده است. ریاست امنیت ملی از تمامی شهروندان خارجی در کشور خواسته است، در سفرشان در مسیر شاهراهای که زیر تهدیدات امنیتی قرار دارند، نیروهای امنیتی را در جریان بگذارند.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *