تجاوز گروهی مردان مسلح، بر چند اشتراک کننده عروسی

اطلاعات روز: گروهی 20 نفری مردان مسلح با لباس پولیس پنج شنبه شب (28 اسد) در منطقه‌ی موسوم به «ده عربان» در مسیر پغمان-  قرغه در نزدیکی کابل، بر تعداد از زنانی که از یک محفل عروسی بر می‌گشتند، تجاوز جنسی کردند.

منابع به طلوع نیوز گفته‌اند، مردان مسلح موتر اشتراک کنندگان عروسی را متوقف و پس از لت‌و‌کوب سرنشینان موترها، بر 4 زن یکی از موترها تجاوز و نیز زیورات‌شان را باخود برده‌اند. این چهار زن بامداد روز شنبه هفته‌ی گذشته به شفاخانه انتقال داد شدند، اما خانواده‌های‌شان برای حفظ آبروی‌شان، این زنان را از شفاخانه بیرون کشیده ‌اند.

مقام‌های شفاخانه نیز این خبر را تأیید کرده، اما نخواسته نام‌شان فاش شود. هنوز انگیزه‌ی این کار مشخص نیست، اما شهروندان با ابراز نگرانی از دولت می‌خواهند، عاملان این عمل را هرچی زودتر بازداشت و به جزای اعمال شان برساند.

 در همین حال، وزارت امور داخله گفته، در پیوند این رویداد دو تن را بازداشت کرده است. محمدظاهر ظاهر، فرمانده پولیس کابل به طلوع نیوز گفته،‌ مردان مسلح زیورات و پول‌های اشتراک کنندگان یک محفل عروسی را دزده، اما از تجاوز آنان بر این زنان هنوز اطلاعات دقیق در دست نیست. او می‌گوید، در این مورد شکایت نیز دریافت نکرده و هرگاه این موضوع ثابت شود، به افرادش دستور می‌دهد، اعضای دیگر این گروه را زنده نگیرند.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *