حادثه‌ی ترافیکی در هرات، 24 کشته برجا گذاشت

اطلاعات روز: در نتیجه حادثه‌ی ترافیکی در ولایت هرات در غرب کشور دست‌کم 24 تن کشته و 4 تن دیگر زخمی شدند. محمدرفیق شیرزی، سخن‌گوی شفاخانه حوزوی ولایت هرات می‌گوید، 14 مرد، چهار کودک و پنج زن شامل کشته‌شدگان این حادثه ترافیکی هستند.

اما عبدالروف احمدی، سخن‌گوی فرماندهی پولیس هرات گفت، در این حادثه 19 تن کشته و 7 تن دیگر زخمی شده اند. به گفته‌ی او، صبح روز یک‌شنبه(9سنبله)، مینی‌بوسی از شهرک بندری اسلام‌قلعه‌ به طرف شهر هرات در حرکت بوده و در این مسیر با کامیون تصادف کرده است.

او دلیل اصلی تصادف را بی‌احتیاطی و سرعت زیاد موترها عنوان کرد و گفت،‌ کشته‌شدگان این رویداد شامل 6 کودک، 3 زن و تعدادی نوجوان و مردان مسن اند. در جریان چند ماه اخیر، این خونین‌ترین حادثه‌ی ترافیکی در هرات خوانده شده است. هرات از ولایت‌های غربی است که بیش‌ترین حادثات ترافیکی در این ولایت رخ می‌دهد.

حادثه ترافیکی در این ولایت در جریان سال‌های گذشته بعد از انجام حملات انفجاری و انتحاری بیش‌ترین قربانی را بر جای گذاشته است. کمبود علایم ترافیکی، خرابی جاده‌ها به دلیل انفجارهای ماین‌های کنار جاده، بی‌احتیاطی رانندگان و سرعت بیش از حد رانندگان از عوامل اصلی حادثات ترافیکی در هرات عنوان می‌شوند.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *