کشته‌شدن الظواهری در کابل؛ هواداران طالبان علیه امریکا تظاهرات کردند

هواداران طالبان در شماری از ولایت‌ها در اعتراض به حمله هوایی اخیر امریکا در کابل که گفته ایمن الظواهری، رهبر القاعده را هدف قرار داده، تظاهرات کردند.

معترضان شعار «مرگ بر امریکا» را سر می‌دادند و جو بایدن، رییس‌جمهور این کشور را متهم به دروغگویی کردند.

آنان می‌گویند که ایمن الظواهری در کابل حضور نداشته و ادعای امریکا «دروغ محض» است.

اعتراضات ضد امریکا امروز (جمعه، ۱۴ اسد) در کابل، ننگرهار، پکتیکا، خوست، غور و بادغیس برگزار شد.

معترضان حمله امریکا در کابل را تجاوز به خاک افغانستان دانستند.

دولت امریکا می‌گوید که نیروهای هوایی این کشور روز یک‌شنبه (۹ اسد) ایمن الظواهری، رهبر القاعده را در حالی که در بالکن مخفی‌گاه خود در کابل ایستاده بود با شلیک موشک از هواپیمای بی‌سرنشین کشته‌اند.

حکومت سرپرست طالبان کشته‌شدن الظواهری را تأیید و یا رد نکرده؛ اما درباره‌ی آمدن و حضور او در افغانستان اظهار بی‌اطلاعی کرده‌ است.

ذبیح‌الله مجاهد، سخن‌گوی طالبان دیروز در اعلامیه‌ای گفته است که این گروه به نهادهای تحقیقی و اطلاعاتی خود دستور داده است تا تحقیقات جامع و جدی را در مورد ابعاد مختلف این موضوع انجام دهند.

دیدگاه‌های شما
  1. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂 بايد زنده باد امريكا بگوين كه امروز از بركت امريكا طالبان جانشين خود قرار دادن باز هم طالبان خاين وعده خلافي كرد با امريكا تمام دار ندار طالبان از بركت امريكا است امروز كه خاين ها القايده پاكستاني را پناهان كرده بودن افشا شدن. چطور زور شان داده خدا ميدانه اين تظاهرات گران را چقدر پول داده باشد كه صداي تان بكشين واخ دلم 😂😂😂😂😂😂پس خرا از امريكا ميخواهيد كه به رسميت بشناسي تانه 😂😂 خوردن پول امريكا مزه تان ميته حالا كه افشا شدين زور تان داده

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *