زنی در قندوز 11 فرزندش را به دلیل فقر آتش زد

اطلاعات روز: مقام‌های امنیتی ولایت قندوز تأکید کرده‌اند که یک زن در این ولایت به دلیل فقر و اعتیاد شوهرش به مواد مخدر، 9 پسر و 2 دخترش را آتش زده است. سید سرور حسینی، سخن‌گوی فرماندهی پولیس این ولایت دیروز به بخدی گفت: «عصر روز سه‌شنبه هفته‌ی روان، زنی در مرکز شهر قندوز در قریه‌ای در مربوطات حوزه‌ی سوم امنیتی شهر قندوز، به دلیل فقر، اقدام به خودکشی دسته‌جمعی کرده است».

او افزود که این خانواده در نزدیکی حوزه‌ی امنیتی پولیس در شهر قندوز زندگی می‌کند و پس از آن‌که مادری فرزندانش را با تیل پترول به آتش کشیده، مأموران پولیس به این خانه‌ رفته و آنان را از مرگ نجات داده‌اند. او گفت که پدر این خانواده شش ماه پیش به دلیل اعتیاد به مواد مخدر خانواده‌اش را ترک کرده است.

به گفته‌ی او، این خانواده در طول شش ماه گذشته تمام داشته‌های خود را برای تهیه‌ی غذا فروخته‌‌ و پس از آن‌که چیزی در خانه‌ برای خوردن باقی نمانده‌، اقدام به خودکشی دسته‌جمعی کرده‌اند. هم اکنون بدن‌های اعضای این خانواده به‌طور سطحی سوخته و اقدام به‌موقع پولیس، آنان را از مرگ حتمی نجات داده است.

سید سرور حسینی می‌گوید، هیچ عضو خانواده به شفاخانه انتقال داده نشده و وضعیت صحی آن‌ها قناعت‌بخش است. دو دختر این خانواده ۱۷ و ۱۸ ساله اند و ۹ پسر هم بین سنین ۲ تا ۱۵ ساله می‌باشند. گفته می‌شود که به‌دنبال این رویداد، شماری از ساکنان محل به این خانواده کمک‌های مالی کرده‌اند.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *