اشرف غنی: بدون همکاری مردم، صلح در کشور برقرار نمی‌شود

اطلاعات روز: اشرف غنی احمدزی، رییس جمهور کشور می‌گوید که صلح و ثبات در کشور بدون همکاری مردم برقرار شدنی نیست. او دیروز در دیدار با شماری از بزرگان ولایت هلمند، تأمین صلح و ثبات در کشور را از نیازهای اساسی مردم عنوان کرد و گفت، علمای ولایت هلمند و سایر علمای کشور صدای صلح را از منابر مسجدها بلند کنند.

برقراری صلح و ثبات در کشور از خواست‌های اساسی مردم از حکومت وحدت ملی است. بر اساس یک نظرسنجی که چندی پیش به نشر رسید، 46 درصد مصاحبه شوندگان در 34 ولایت کشور از رییس جمهور اشرف غنی خواسته‌ بودند، تأمین امنیت سراسری را در اولویت کاری خود قرار دهد.

دفتر رسانه‌های ریاست جمهوری دیروز با نشر خبرنامه‌‌ای اعلام کرد، بزرگان هلمند در دیدار با اشرف غنی مشکلات مردم این ولایت را در عرصه‌های مختلف مطرح کردند. آنان هم‌چنان از موجودیت فساد در ادارات دولتی شکایت کردند و از اشرف غنی خواستند، آرمان‌های مردم را در راستای تأمین صلح، تطبیق عدالت و فسادزدایی بر‌آورده کند.

حاجی شاه، یکی از این بزرگان با تأکید بر این‌که دست ظالمان و مفسدان باید کوتاه شود، گفته است که ما اداره‌ی شفاف و حساب‌دِه می‌خواهیم و انسان‌های آلوده به فساد را قبول نداریم. او می‌گوید که با برقراری صلح و ثبات در کشور، امنیت، برادری، دوستی، قانون و اداره‌ی خوب به میان می‌آید. محمد اشرف غنی احمدزی گفته است که حکومت در زمینه‌ی رفع مشکلات مردم هلمند اقدام می‌کند.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *