شکست تیم ملی فوتبال بانوان در برابر قزاقستان

تیم ملی فوتبال بانوان کشور در ادامه‌ی مسابقات جام چهارجانبه‌ی قرغیزستان روز یک‌شنبه‌ در دومین دیدار خود در این مسابقات، مقابل تیم ملی بانوان قزاقستان تن به شکست داد. در این دیدار بانوان افغانستان خوب ظاهر نشدند و بازی ضعیفی را از خود به نمایش گذاشتند که در نتیجه دو-صفر شکست خوردند.

این در حالی است که تیم ملی بانوان افغانستان روز شنبه‌ در اولین دیدار خود مقابل تیم ملی نوزده سال قرغیزستان، موفق شد این تیم را یک-صفر شکست بدهد. افغانستان در این مسابقات بدون بازی‌کنان اصلی خود اشتراک کرده است و اکثر کارشناسان فوتبال به این باور‌اند که این تیم موفقیت چندانی در این رقابت‌ها نخواهد داشت. قرار است تیم ملی فوتبال بانوان کشور در آخرین بازی خود امروز به مصاف نماینده‌ی تاجکستان برود و این بازی آخرین دیدار تیم ملی بانوان در این جام خواهد بود.

پیش‌تر نیز‌ مسئولان فدرا‌سیون فوتبال به رسانه‌ها گفته بودند که هدف از حضور تیم ملی بانوان در این مسابقات، آمادگی هرچه بیش‌تر این تیم برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جنوب آسیا است. گفته می‌شود اعضای تیم ملی بانوان برای حضور در این مسابقات با مشکلات زیادی روبه‌رو بوده‌اند.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *