راجرز: فقط مي‌توانم خوش‌حال باشم

سرمربي ليورپول پس از آن که موفق شد در سومين ديدار فصل هم مقابل رقيب سنتي به برتري دست يابد، اعلام کرد فقط مي‌تواند خوش‌حال باشد. ليورپول در ديدار هفته‌ی سوم خود در ليگ برتر انگليس با نتيجه‌ی يک بر صفر مقابل منچستريونايتد به برتري دست يافت. سرخ‌ها با اين پيروزي، سومين پيروزي خود در اين فصل را به دست آوردند و با 9 امتياز صدرنشين ليگ انگليس شدند. منچستريونايتد هم با چهار امتياز رتبه هفتم را در اختيار گرفته است.

گول دقيقه‌ی چهارم دنيل استاريج بدان معنا بود که ليورپول رکورد صد در‌صد پيروزي خود در آغاز فصل را حفظ خواهد کرد. در ادامه‌ی اين ديدار، يونايتدها حمله‌هاي زيادي روي دروازه‌ی حريف ترتيب دادند، ولي سايمن ميگنوله بارها از فرو ريختن دروازه ليورپول جلوگيري کرد.

برندن راجرز در مورد اين ديدار گفت: فکر مي‌کنم به دست آوردن اين نتيجه براي ما فوق‌العاده است. دفاع ما عمل‌کردي عالي داشت. خيلي خيلي خوب بوديم. اطمينان دارم که در اين فصل به همين روند ادامه خواهيم داد. همواره بايد در چنين ديدارهاي بزرگي به برتري رسيد. ما اين کار را در ابتداي فصل انجام داديم. از سه ديدار نخست در فصل جاري سه پيروزي به دست آورده‌ايم. فقط مي‌توانم خوش‌حال باشم.

راجرز در ادامه به تمجيد از استاريج پرداخت. اين بازي‌کن در پنجره‌ی نقل و انتقال‌هاي زمستاني از چلسي به ليورپول پيوسته است: «او در اوج آمادگي قرار دارد. به نظر من حتا اگر با 70 درصد آمادگي خود در ميدان حضور پيدا کند از بسياري از مهاجمان حاضر در ليگ برتر انگليس بهتر است. او در گولي که مقابل منچستريونايتد به ثمر رساند نشان داد که تا چه حد قدرت بازي خواني بالايي دارد. هيچ‌شکي به توانايي‌هاي او ندارم».

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *