دروسي: نمي‌خواستم به روم ملحق شوم

هافبک 30 ساله جالوروسي يادآور شد که قصد پيوستن به روم را نداشته است. با وجود اين که در فصل نقل‌و‌انتقالات تابستاني به باشگاه روم براي فروش دانيله دروسي، هافبک ملي‌پوش اين تيم پيش‌نهاداتي شد، ولي اين تيم به تمامی‌درخواست‌ها پاسخ منفي داد و بازي‌کن باتجربه خود را حفظ کرد.

دروسي با يادآوري چگونگي حضورش در تيم روم گفت: نخستين تجربه‌ام در تيم اولم، يعني اوستيا مار خيلي بااهميت بود. شايد سطح آن باشگاه خيلي بالا نبود ولي در آن‌جا خيلي خوش‌حال بودم. وقتي که 9 سالم بود باشگاه روم به سراغم آمد، ولي نمي‌خواستم به اين تيم بپيوندم چون با دوستانم در اوستيا مار خوش بودم! در نهايت در 11 يا 12 سالگي بود که پيراهن جالوروسي را به تن کردم. هنوز‌هم در منطقه‌ی اوستيا زندگي مي‌کنم و احترام خاصي براي اين ناحيه قایل هستم. وي افزود: به مرور زمان بود که توانستم به تيم اصلي روم راه پيدا کنم. روز اولي که به روم آمدم فوق‌العاده بود و به نظرم تنها تفاوت بين روم و اوستيا امکانات، پيراهن و کفش‌هاي ورزشي بود. ورود به روم مثل اين بود که وارد دنياي متفاوتي از فوتبال شدم.

ديويد مويس تمايل زيادي براي به خدمت گرفت دروسي داشت، ولي باشگاه روم نه تنها پيش‌نهاد 12 ميليون پوندي منچستريونايتد را رد کرد، بلکه آب پاکي را روي دست اين باشگاه ليگ برتري ريخت و اعلام کرد به هيچ‌وجه دانيله را نمي‌فروشد.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *