فن‌پرسي: هيچ‌کس انتظار توقف هالند را نداشت

ستاره‌ی‌‌ی خط حمله‌ی منچستريونايتد با ابراز تأسف از تساوي تيم ملي کشورش در خانه‌ی استوني، نتيجه‌ی اين بازي را غيرمنتظره دانست و اعتراف کرد چانس با او و هم‌تيمي‌هايش يار بوده که در دقيقه‌ی آخر از شکست گريختند. روبين فن‌پرسي، مهاجم تيم ملي هالند پس از تساوي 2 بر 2 نارنجي‌پوشان در خانه‌ی استوني در ديداري که تيم کشورش به لطف گول دقيقه‌ی آخر وي از روي نقطه‌ی پنالتي از شکست گريخت، اظهار داشت: بازي عجيبي بود، اما چه کسي انتظار چنين نتيجه‌اي را از آن داشت؟ زيبايي فوتبال به همين است که نمي‌توان نتيجه‌اش را پيش‌بيني کرد. جاي تأسف است که نتوانستيم ببريم؛ اما نبردن هم بخشي از فوتبال است.

بعد از 6 برد پي‌درپي در مرحله‌ی مقدماتي جام جهاني 2014، اين اولين ديداري بود که تيم ملي هالند در آن امتياز از دست مي‌داد، هرچند به عقيده‌ی فن‌پرسي ناکامی‌او و هم‌تيمي‌هايش در اين بازي با توجه به مقاومت ميزبان چندان غيرمنطقي نبوده است. وي تصريح کرد: مي‌دانستيم که اين هفته کار مشکلي پيش رو داريم. همه فکر مي‌کردند که بازي برابر استوني براي هالند بازي آساني است؛ اما بازي‌کنان جوان اين تيم واقعاً آمادگی نشان دادند. آن پسري که 2 گول زد (کونستانتين واسيليف) فوق‌العاده کار کرد. در کل بازي عجيبي بود و بايد اعتراف کنم که ما بايد از اين که نباختيم خوش‌حال باشيم، هرچند مي‌توانستيم بازي را 3 بر 2 به سود خودمان به پايان برسانيم.

با وجود ناکامی‌در کسب پيروزي در خانه‌ی استوني، تيم ملي هالند با پيروزي در بازي بعدي خود (سه‌شنبه) مقابل آندورا، جواز حضور در جام جهاني 2014 را کسب خواهد کرد.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *