پراندلي: بوفون ما را نجات داد

سرمربي تيم ملي فوتبال ايتاليا پس از پيروزي برابر بلغارستان درانتخابي جام جهاني به ستايش از کاپيتان تيمش پرداخت. تيم ملي فوتبال ايتاليا در انتخابي جام جهاني در قاره اروپا با تک گول جيلاردينو بلغارستان را شکست داد تا با 17 امتياز تا حدودي صعود خود را به برازيل نهايي کند.

‌چزاره پراندلي، سرمربي تيم ملي فوتبال ايتاليا اعتراف کرد که اگر درخشش بوفون نبود تيمش نمی‌توانست در ديدار خانگي برابر بلغارستان به پيروزي برسد. او گفت: از لحاظ بدني در بهترين شرايط خود نبودم و اين نگران کننده است. متأسفانه در ديدار امشب (جمعه) مجبور بوديم سه تغيير در ترکيب اصلي آن‌جام دهيم. بوفون سهم به‌سزايي در پيروزي ما داشت. او عمل‌کرد بسيار خوبي در چارچوب دروازه داشت و ما را نجات داد. پيروزي بعد از اذيت شدن بسيار لذت‌بخش است. او افزود: سرمربي بلغارستان تيمش را فقط براي پيروزي به ميدان فرستاد. آن‌ها از اول تا پايان حمله کردند و اين همان چيزي بود که از آن‌ها انتظار می‌رفت. ايتاليا فوتبال هماهنگ و نظامندي را ارائه داد و با تمرکز بازي کرد. تياگو موتا در ميانه‌ی ميدان بازي خوبي را به نمايش گذاشت و آن‌چه را که از يک هافبک بزرگ انتظار می‌رفت انجام داد.

پراندلي درباره‌ی بازي بعدي تيمش برابر چک گفت: بازي سختي پيش رو داريم. مطمئنا بازي برابر چک براي ما زنگ تفريح نخواهد بود. تلاش می‌کنيم تا بازي‌کنان را کاملا آماده اين ديدار کنيم. در اين گروه ايتاليا با 17 امتياز صدرنشين است و بلغارستان با 10 امتياز در رده‌ی دوم جاي دارد. تيم هاي چک، ارمنستان و دانمارک هم 9 امتيازي هستند. مالت هم با سه امتياز قعرنشين است و هيچ‌چانسي براي صعود ندارد.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *