والی‌های پروان و میدان‌وردک معرفی شدند

اطلاعات روز: اداره‌ی ارگان‌های محل با نشر خبرنامه‌ای اعلام کرد که بر اساس پیش‌نهاد این اداره، رییس جمهور غنی‌ انجنیر محمد عاصم را به جای عبدالبصیر سالنگی‌ به عنوان والی پروان تعیین کرده است.

بر بنیاد خبرنامه‌‌ی این اداره، آقای عاصم‌ باشنده‌ی اصلی ولایت بغلان است. عاصم لیسانس خود را از دانشگاه تهران به دست آورده و پیش از این نماینده‌ی مردم بغلان در مجلس نمایندگان نیز بوده است. او از همکاران نزدیک د‌کتر عبدالله در دوران کمپاین انتخابات ریاست جمهوری سال 94 بود که در رسانه‌ها‌ به عنوان یکی از سخنگویان این تیم حضور داشت‌.

هم‌چنان این اداره با تقدیر از کارکرد بصیر سالنگی، والی پیشین این ولایت، از آقای عاصم خواسته تا در بخش توسعه‌ی متوازن، ارائه‌ی خدمات بهتر به مردم و تأمین حکومت‌داری خوب کوشش کند.

هم‎چنان اداره‌ی ارگان‌های محل از انتخاب حیات‌الله حیات‌ به جای عبدالمجید خوگیانی به عنوان والی میدان‌وردک نیز خبر داده است. بر اساس خبرنامه‌ی این اداره، حیات‌الله خان حیات، از تجربه‌ی کافی برخوردار است. اداره‌ی مستقل ارگان‌های محل در خبرنامه‌‌ی خود از باشندگان ولایت میدان‌وردک خواسته تا با والی جدید همکاری کنند.

دیدگاه‌های شما
  1. جناب محترم ضیأ مسعود نترس شف شف نگو شفتالو بگو ترس را در جان خود راه نده.
    ناپلیون را پرسان کردند در دنیا از چه میترسی جواب داد از ترس گفت اگر ترس در جانم آمد در تمام جنگ هاو زندگی شکست می خورم. کوشش کن ترس را جانت راه نده ورنه یک انسان پسیف خدای نخواسته در جامعه میگردی که در آن زمان بدرد جامعه و فامیلت هم نمیخوری.
    همه ملت میداند در راس دزد خیانت برادر فهیم خاین همرای برادر کرزی خاین پول های کابل بانک را دزدی کردند بر علاوه فهیم خاین خانه وزمین هندو ومسلمان و دولت را هم دزدیده برادرهای کرزی خصوصا محمود کرزی مفلوک زمین های وزارت دفاع را در قندهار غضب کرده شهرک ساخته به همین منوال معاونین اش برادر خلیلی یک باند مافیا بودن کشور را به خاک دان برابر ساختند.اکنون فهیم مرده باز هم آرام ننشسته حال مردش شصت جریب زمین در تپه سرای شمالی بالای تپه بادام باغ بیش صد ملیون ارزش دارد غضب کرده معلوم نیست که مرده مارشال چه پلان دارد مرده زمین خورک در جهان کسی ندیده
    خواهش از شمااست سخنانت را پاک صاف روشن بدون ترس بیان کن دوره امتحانت به مردم است کوشش کن درقست تحصیل پول های کابل بانک پول ملت است جدی برخورد کنید اشرف غنی را کمک کن اگر می خواهی خدمت کنی مردم نامت را در تاریخ به خط زرین خواهد نوشت آرزوی کسب اعتماد مرذم را داری عقب قوم پررستی نگرد در عمل نشان بده مردم به زربین کارهای همه را زیر نظارت دارند چه در داخل و خارج کشور موفقیت برایت می خواهم. حاجی صبور

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *