ويديچ: منچستر مي‌تواند قهرمان اروپا شود

کاپيتان شياطين سرخ بر اين باور است که تيمش در سال جاري با داشتن چانس مي‌تواند قهرماني در اروپا را بار ديگر تجربه کند. منچستريونايتد بين سال‌هاي 2008 تا 2011 و طي چهار سال موفق شد سه بار راهي فاینل ليگ قهرمانان اروپا شود.

آن‌ها يک سال قهرمان شدند و دو بار هم در فاینل به بارسلونا باختند؛ اما در سال 2012 در مرحله‌ی گروهي ليگ قهرمانان حذف شدند. يونايتدها سال گذشته نيز به دست ریال‌مادريد در مرحله‌ی نخست حذفي از گردونه‌ی رقابت‌ها کنار رفتند. اکنون کاپيتان نمانيا ويديچ که در سال 2008 موفق شده قهرمان اروپا شود، بر‌اين باور است که ديويد مويس، سرمربي جديد منچستريونايتد مي‌تواند به همراه شياطين سرخ بار ديگر اين عنوان را براي باشگاه به ارمغان آورد.

ويديچ در اين مورد به Sport Magazine گفت: فکر مي‌کنم در فصل جاري مي‌توانيم به مرحله‌هاي پاياني ليگ قهرمانان برسيم و اگر کمی‌چانس بياوريم، بله، مي‌توانيم جام قهرماني را هم بالاي سر ببريم. هشت سال است که در منچستريونايتد حضور دارم. سه بار در فاینل، يک نيمه‌نهايي، دو‌بار هم در يک چهارم نهايي حضور داشته‌ام. اين نشان مي‌دهد که يونايتد همواره به مراحل پاياني رسيده است. اميدوارم بتوانيم در سال جاري نيز اين کار را انجام دهيم. اگر فصل گذشته کمی‌چانس همراه‌مان بود، مي‌توانستيم با شکست دادن ریال‌مادريد به يک چهارم نهايي برسيم. کسي چه مي‌داند بعد از آن چه اتفاقي مي‌افتاد؟

نمانيا ويديچ در ادامه از تيم‌هاي ریال‌مادريد، بايرن مونيخ و بارسلونا به عنوان تيم‌‌هايي ياد کرد که چانس بيش‌تري نسبت به يونايتد براي قهرماني در اروپا برخوردار هستند.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *