آزار و اذیت جنسی یک معلم زن توسط دو کارمند دولت در ولایت میدان وردک

 

اطلاعات روز: دو کارمند قوماندانی امنیه ولایت میدان وردک یک معلم زن را در دفتر کارشان مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است.

این دو فردِ متجاوز( سمسور پسر معاون اداری  و ظریف سکرتر مدیر اداری) از کارمندان و خویشاوندان معاون  اداری قوماندان امنیه ولایت میدان وردک( حسین زازی) می باشند که بر دختری نوجوان که گفته می شود در حدود 18 سال سن دارد  قصد تجاوز جنسی داشته است و او را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است.

دختر از باشندگان ولسوالی اول بهسود می باشد که به خاطر طی مراحل کارهای تقررش به این اداره به خاطر گرفتن بایومتریک (انگشت نگاری)رفته بود.

 

ذاکرحسین سلطانی معاون والی میدان وردک در گفتگوی تلفونی با اطلاعات روز تأیید کرد که براساس تحقیقات ابتدایی پولیس میان دو کارمند قوماندان امنیه و یک دختر اتفاقاتی در درون دفتر مدیر اداری رخداده، و این دختر حوالی ساعت دوازده و نیم امروز(یکشنبه) مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته است.

در همین حال عصمت الله اخلاقی مدیر شوراهای معارف در بهسود به اطلاعات روز گفت: « این دو کارمند قوماندانی امنیه بر علاوه آزار و اذیت جنسی بر این دختر تجاوز نیز کرده است.»

اخلاقی به اطلاعات روز گفت: این دختر که از باشندگان ولسوالی بهسود اول می باشد، در رقابت امتحان معلمی کامیاب شده بود و به خاطر طی مراحل کارهای اداری اش می رود به قوماندانی امنیه. پس از رفتن در آنجا در حوالی ساعت یک بعد از ظهر سمسور پسر معاون اداری  و ظریف سکرتر مدیر اداری بر او تجاوز می کند.

اخلاقی می گوید: «این دو کارمند پس از ورود این معلم به دفترشان، دروازه دفتر شان را قفل می کنند و بر او تجاوز می کنند. دختر با راه اندازی سر وصدا می خواهد جلو تجاوز شان را بگیرد، اما دروازه دفترضد صدا بوده و در عین حال سایر دفاتر در حال غذا خوردن بوده، و فریادهای دختر را کسی نشنیده».

به گفته ای اخلاقی پس از تجاوز این دوکارمند، دختر در داخل اداره بی هوش می شود و رفت و آمد های سایر کارمندان باعث می شود که دیگران بداند که در درون دفتر این دو نفر چه اتفاق افتاده است. او می گوید پس از این واقعه به شورای ولایتی اطلاع داده می شود و اعضای شورای ولایتی برای بررسی این موضوع به محل واقعه می آید و دختر را با خود می برد.

درهمین حال اخلاقی می گوید که دختر توسط وکلای شورای ولایتی به کابل آورده شده و دو فرد متجاوز نیز در بازداشتند.

اما سلطانی معاون والی می گوید: دختر مدت طولانی مورد آزارو اذیت جنسی قرار گرفته است و هر دو کارمند قوماندان امنیه قصد تجاوز بر او را داشته است. اما تحقیقات پولیس نشان می دهد که بر او تجاوز صورت نگرفته است.

سلطانی می گوید هر دو کارمند قوماندانی امنیه تحت نظارت هستند و با فیصله محکمه مجازات خواهند شد.

درهمین حال آقای بختیاری از اعضای شورای ولایتی این ولایت به اطلاعات روز گفت که: دختر مورد تجاوز قرار نگرفته، اما آزار و اذیت جنسی شده است. آقای بختیاری می گوید فردا نهادهای مسئوول در این ولایت در این مورد تصمیم نهایی را خواهد گرفت و مجرمان را مجازات خواهند کرد.

آقای بختیاری می گوید “سمسور” پسر مدیر اداری یک ماه می شد که از زندان آزاد شده بود و قبل از این نیز به همین اتهام ها دستگیر شده بود.

دیدگاه‌های شما
  1. لعنت خدا و خلق خدا بر آدماي بي كفايت و بي ظرفيتي كه جنبه هيچ كارخدا پسندانه اي را ندارند….
    آيا در آن اداره هيچ آدم خدا ترسي وجود نداشت كه از چنين رفتار غير انساني و اخلاقي جلوگيري كند؟ آيا در ادارات افغا نستان هيچ وجدان انساني يافت ميشود؟ …..به عنوان يك افغان از مسؤلين رتبه بالاي اين اداره تقاضا دارم كه شخص يا اشخاص متخلف را به اشد مجازات برسانند تا
    در س عبرتي باشد براي دگران كه در آينده حتي فكرانجام چنين اعمال غير انساني را نداشته باشند….در غير اينصورت مسؤلين محترم ادارات دولتي
    بايد بدانند كه اين چوكي و رياست تا ابد باقي نخواهند ماند و صبايي ديگر
    ممكن است كسان ديگري بر خواهر و مادر خودتان چنين اعمال زشتي را
    انجام دهند ….بترسيد از آن روز كه بهشت و جهنم را در همين دنياي فاني هم ميشه ديد وامروز اگر ناموس ملت زجر كشيده افغانستان كه هموطنان خودتان است را ناموس خود بدانيد بدون هيچ شك وترديد ناموس شما هم مورد احترام و تكريم خواهند بود والسلام

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *