وزارت داخله: 47 طالب مسلح را کشته‌ایم

اطلاعات روز: در عملیات‌ مشترک پاک‌سازی نیروهای امنیتی کشور شامل پولیس ملی، اردوی ملی و امنیت ملی در ۲۴ ساعت گذشته، ۴۷ تن از دشمنان مردم افغانستان کشته شدند.

وزارت داخله با نشر خبرنامه‌ای گفته است که این عملیات‌ به هدف سرکوب و نابودی دشمنان مردم افغانستان در مربوطات ولایت‌های ننگرهار، تخار، کندز، بدخشان، قندهار، ارزگان، پکتیکا و پکتیا راه‌اندازی گردیده بود.

در این عملیات 47 تن مخالف مسلح کشته و ۱۸ تن دیگر شان زخمی شدند.

به نقل از اعلامیه، در این عملیات‌ مقداری جنگ افزار نیز بدست نیروهای امنیتی کشور افتاده و درحال حاضر در شماری از ولایت‌های کشور عملیات پاک‌سازی به هدف سرکوب و نابودی دشمن جریان دارد.

دیدگاه‌های شما
  1. به گفته نماینده وزارت خارجه و مشاور امنیت پاکستان خوب دوست راستکار افغاستان است. در مذاکرات صلح چندی قبل با نمایندگان طالبان در اسلام آباد به حضور داشت نماینده امریکا چین و نماینده سازمان ملل صورت گرفت دوستی خود را ثابت کرد.

    ملا محمد عمر جلاد مزدور دوسال پیش از طرف پاکستان به شکل مرموز کشته شدبود یک نفر طالب رابه صفت نماینده به امضا متوفی معرفی کرده منتها صداقت و دوستی پاکستان با غنی است ملت خوب پنجابی های کثیف را می شناسد اما مشکل مردم با ارگ نشینان است دور غنی را اجینت های پلید ناموس فروش خاین غلام پاکستانی حلقه کرده.

    جای سوال درین است امریکا به صفت دوست و هم پیمان افغانستان درین مجلس اشتراک کرده چطور از مرگ ملا عمر خبر نبوده. شرم و قابل تاسف به استخبارات خارجی ماوزارت خارجه هم است که جانان موسی زی سفیر افغانستان شخص مجهول الهویه را تعین کرده نباید یک لحظه چنین شخص سفیر باشد خرام وردک نماینده استخبارات پاکستان در زمان کرزی وی را سفیر تعین کرده سابقه کاری در سفارت خانه ندارد. سخن گو وزارت خارجه وقت بود شخص قابل اعتماد نیست که به نفع افغانستان کار کند وزیر خارجه ما باید جرهت کند خود تصمیم گیرد مسولیت وزارت خارجه بدوش شخص شما است نزد مردم مسولیت دارید. خلاصه پاکستان دشمن دایمی افغانستان تا ابد است نباید ساده لوح باشیم صد مرتبه کرزی غنی را فریب میدهداظهار میدارند این مرتبه صادقانه کمک میکنیم باز چند نفر را روان کند غنی را ملاقات میکند اجینت پنجابی در ارگ نبض غنی دیوانه را خوب میدانند به نفع پاکستان شروع به فعالیت میکندگرچه مردم خوب تار و پود پنجابی هارا میداند. رهیس اجرااهیه و غنی باز فریب نخورند تصمیم قاطع گیردجواب رد دهید

    هم چنان راه ترانزیتی با پاکستان بند گردد کشوری نیست در جهان پوقانه و جرنگانه واموال بی کیفیت وی را بخرد در زمان فصل صادرات میوه عمدأ برای تاجر ما مشکلات خلق میکند تا ضربه اقتصادی بزند موتر های پاکستان تا کشور آسیا میانه بدون هیچ مشکل میرود موتر ما را تا بنادر هند اجازه نمیدهد بهتر راه تجارت باهند چهار بهار است ارزان تر و مطمن است پاکستان هزران قران بخورد دوست افغانستان نمیشود باید درواز تورخم هم بند گردد اموال تجارتی ما از اورپا از طریق بندر آقینه مطمن بدون رشوت ارزان بوقت کمتر می آید.
    تمام قرارداد گدام اجینت پنجابی یکه جانبه به نفع پاکستان امضا کرده فسخ گردد.

    هند دوست راستین و صادق مطمن افغانستان است کمک های زیاد صادقانه به مردم افغاستان در همه ساحات انجام داده.حاجی صبور

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *