از وقوع یک حمله خونین بر شهر قندهار جلوگیری شد

اطلاعات روز: وزارت داخله می‌گوید که روز گذشته از یک حمله خونین طالبان بر شهر قندهار در جنوب کشور جلوگیری شده است.
این وزارت با انتشار خبرنامه‎ای می‌گوید: «نیروهای پولیس توانسته اند گروهی از تروریستان را که قصد طرح‌ریزی یک حمله خونین در شهر قندهار را داشتند، در یک عملیات ویژه قبل از رسیدن به هدف از پای در آورند.»
به نقل از خبرنامه، این گروه تروریستی قصد انفجار یک موتر نوع مازدای مملو از مواد انفجاری را در شهر قندهار داشتند، اما این موتر قبل از رسیدن به هدف در منطقه لیوئی دره ولسوالی غورک کشف شده است.
براساس خبرنامه، در این عملیات چهار شورشی طالب کشته و شش تن دیگر زخمی شده است. در این عملیات به نیروهای امنیتی آسیبی نرسیده است.
وزارت داخله در خبرنامه دیگری می‌گوید، نیروهای پولیس ملی، از یک رویداد تروریستی در مرکز ولایت کاپیسا جلوگیری کرده‌اند.
در خبرنامه آمده است که دو بوشکه ۳۰ کیلویی مملو از مواد انفجاری که از سوی تروریستان به هدف اعمال تروریستی در یک عراده موتر کرولا جاسازی شده بود، توسط نیروهای پولیس کشف و خنثا شده‌اند.
به نقل از خبرنامه، این مواد انفجاری قبل از ظهر امروز از منطقه گلدان مربوط حوزه اول امنیتی ولایت کاپیسا کشف و به‌دست آمده است.
تاکنون در پیوند به این رویداد فردی بازداشت نشده است، اما تحقیقات در این رابطه جریان دارد.

دیدگاه‌های شما
  1. غنی و عبدالله در دروغ گوی ووعده سرخرمن در جهان شهرت به سزا دارند همان طوریکه افغانستان در تولید مواد مخدر و رشوت فساد درجه اول در دنیا است

    اشرف غنی و عبدالله از کاروان مسابقه با مقامات بالای دولت عقب نمانده در دورغ گوی ووعده سر خرمنددر جهان طبق سروی روز نامه های رویتر امریکن اکسپرس گاردین واشنگتن پوست وروز نامه لوموندچاپ فرانسه و چندین روز نامه پر تیراژ جهان در سطر نخست اخبارغنی و عبدالله در دروغ گوی قرار دارند
    یک مثال برجسته قتل فرخنده شهید در زیر ریش قومندانی امنیه کابل رخ داد ع وغ به سویه جهان محکمه قاتلین فرخنده شهید را وعده دادندیکسال بیشتر گذشت به گفته عوام دیر شد زیر شد بالاخره فامیل فرخنده شهید از ترس جان خودتحدید قاتلین و اورگان های امنیتی کابل مجبور به فرار از وطن شدندهموطن عزیزام که در بهسود اعضای فامیلش به قتل رسیده برایت صبر می خواهم توکل بخدا کن از غنی چیزی جور نمیشوداگر داود شهید زنده می بود روحش شاد باد بدون وعده کسی جرهت چنین کاری نداشت ازین زنچو ها چیزی ساخته نیست فریب نخورید. حاجی صبور

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *