دو راکت به ساختمان ولایت غزنی اصابت کرد

گزارش‌ها از ولایت غزنی حاکی است که حوالی ‌چاشت دیروز (شنبه) ساختمان ولایت غزنی مورد حمله‌ی راکتی قرار گرفته است. گفته شده که این حمله زمانی صورت گرفته که شماری از مقام‌های بلند‌پایه برای تصمیم‌گیری در مورد برگزاری محفل پایانی جشن‌واره‌ی 2013 غزنی گرد‌هم آمده بودند. آنان در نشستی موسوم به «عدد چهل» که از سوی والی غزنی برگزار شده بود، شرکت کرده بوند که در در جریان این محفل ساختمان ولایت غزنی مورد حمله‌ی راکتی قرار گرفته است.

گفته شده که در این نشست عمر داود‌زی، وزیر امور داخله، سیما سمر، رییس کمیسیون مستقل حقوق بشر، محمد علم ایزدیار، معاون مجلس سنا و شماری از نمایندگان مردم در مجلس نمایندگان حضور داشتند. با این حال، غلام محی‌الدین سروری، فرمانده امنیتی ولایت غزنی به خبرنگاران گفته است که در این رویداد به کسی آسیبی نرسیده است. او می‌گوید که تحقیقات در این زمینه آغاز شده است.

فرمانده امنیتی غزنی می‌گوید که ساحه تحت کنترول نیروهای امنیتی در‌آمده و وضعیت عادی شده است. او گفت که این حمله درست زمانی رخ داد که نشست «عدد چهل» برای نهایی ساختن مقدمات جشن‌واره‌ی غزنی ۲۰۱۳ در تالار کنفرانس ولایت غزنی برگزار شده بود. تاکنون فرد یا گروهی مسئولیت این رویداد را بر‌عهده نگرفته است. «بخدی»

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *