حادثه‌ی ترافیکی در شمال، یازده زخمی بر‌جا گذاشت

مقام‌های محلی در ولایت بغلان در شمال کشور می‌گویند که بر اثر حادثه‌ی ترافیکی در این ولایت، یازده نفر زخمی شده‌اند. این حادثه در ساحه‌ی شهر پلخرمی، مرکز ولایت بغلان رخ داده است. سید محبوب سادات، مدیر عمومی ترافیک ولایت بغلان با تأیید این رویداد گفت: «شب گذشته یک موتر بس نوع 303 حامل مسافران، در شهر پلخمری با یک موتر نوع باربری تیلری برخورد کرد».
آقای سادات تأکید کرد که در این حادثه‌ 11 تن، به شمول یک زن زخمی شده‌اند. مدیر عمومی ترافیک ولایت بغلان می‌گوید که موتر مسافربری که بیست سرنشین داشته، از مزار به طرف کابل در حال حرکت بوده که در مسیر راه در مربوطات این ولایت، موتر حامل آنان با یک موتر باربری برخورد می‌کند.
او می‌گوید که یازده زخمی این حادثه به شفاخانه‌ی ولایت بغلان انتقال داده شده‌اند و وضعیت آنان رضایت‌بخش گزارش شده است. در همین حال، د‌کتر عبید عبیدالله، یک تن از مسئولان شفاخانه‌ی ولایتی شهر پلخرمی ولایت بغلان گفته است که شب گذشته در اثر برخورد یک موتر مسافربری، هشت زخمی، به‌شمول دو زن به این شفاخانه انتقال داده شده‌اند.
او می‌گوید که وضعیت این زخمی‌ها خوب است، اما یکی از این زخمی‌ها پای خود را از دست داده است. مسئولان ترافیک‌ ولایت بغلان بی‌احتیاطی رانندگان هنگام رانندگی، خرابی جاده و نبودن علایم ترافیکی را از عوامل اصلی بروز این‌گونه حوادث در این ولایت عنوان می‌کنند. بغلان در شمال کشور از ولایت‌های ناامن است که باشندگان این ولایت در جریان چند سال گذشته هر از گاهی شاهد حادثات ترافیکی مرگ‌باری در مرکز و برخی ولسوالی‌های این ولایت بوده‌اند.
گفته می‌شود که حادثه‌ی ترافیکی در ولایت بغلان در شمال کشور در جریان چند سال گذشته‌، پس از حملات انتحاری و انفجاری، بیش‌ترین تلفات را داشته است. «بخدی»

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *