هشت پولیس سرحدی در حمله‌ی افراد مسلح بر یک پاسگاه در تورخم کشته شدند

اطلاعات روز: منابع محلی ولایت ننگرهار در شرق کشور می‌گویند که شب گذشته از اثر حمله‌ی افراد مسلح بر یک پاسگاه امنیتی در شهرک مرزی تورخم این ولایت، هشت پولیس سرحدی کشته و سه پولیس دیگر زخمی شده‌اند.
منابع به رسانه‌ها گفته‌اند که حوالی ساعت هشت شب گذشته افراد مسلح بر یک پاسگاه امنیتی در حوزه بندر تورخم حمله کردند و با کشتن هشت پولیس سرحدی به‌شمول یک افسر، این پایگاه را به تصرف خود درآورده‌اند.
این منابع همچنان گفته‌اند که نیروهای امنیتی پس از چند ساعت کنترل این پاسگاه را در دست گرفتند، اما افراد مسلح تمام مهمات جنگی این پاسگاه را با خود برده‌اند.
عطا الله خوگيانى، سخن‌گوى والى ننگرهار حمله بر یک پاسگاه پولیس در شهرک مرزی تورخم را تایید کرده، اما گفته است که تاکنون جزئیات از نتیجه‌ی تلفات و زخمی‌های این حمله معلوم نیست.
برخی منابع گفته‌اند که افراد مسلح مربوط به گروه طالبان بوده‌اند اما برخی منابع گفته‌اند که تاکنون هویت این افراد معلوم نیست.
گروه طالبان نیز تاکنون در پیوند به این رویداد اظهار نظر نکرده است.
10 داعش کشته و چهار غیرنظامی از نزد داعشیان آزاد شدند
از سوی دیگر دفتر سخن‌گوی والی ننگرهار با نشر خبرنامه‌یی از کشته شدن 10 جنگ‌جوی داعش در نتیجه‌ی حملات هوایی و زمینی نیروهای امنیتی در 24 ساعت گذشته در ولسوالی‌ پچیراگام خبر داده است.
همچنان خبرنامه از رهایی چهار غیرنظامی از نزد داعشیان در این ولسوالی خبر داده و گفته که این غیرنظامیان از سوی نیروهای امنیتی آزاد و به خانواده‌های‌شان تحویل داده شده‌اند.