امنیت ملی: دو تن در ولایت بغلان از چنگ گروه طالبان رها شدند

ریاست امنیت ملی کشور از رهایی دو نفر از چنگ طالبان در ولایت بغلان در شمال کشور خبر داد. این ریاست با نشر خبرنامه‌ای گفته است که این دو نفر چندی پیش از سوی گروه طالبان اختطاف شده بودند. گفته شده که این دو نفر در همکاری نزدیک مردم با مأموران امنیت ملی کشور از چنگ طالبان آزاد شدند.
بغلان در شمال کشور از ولایت‌های نسبتا نا‌امن در کشور است که شورشیان در این ولایت به صورت گسترده حضور دارند. آنان هر ازگاهی شماری از باشندگان ولایت بغلان را به دلایل مختلف اختطاف و در بعضی موارد آنان را به قتل می‌رسانند. امنیت ملی هم‌چنان در خبرنامه‌ی خود گفته که از مخفی‌گاهی که این دو نفر در آن نگه‌داری می‌شده، مقداری سلاح و مهمات نیز به دست آمده است.
بازداشت دو قاچاقچی
ریاست امنیت ملی کشور هم‌چنین از بازداشت دو قاچاقچی مواد مخدر در ولایت بغلان در شمال کشور خبر داد. در خبرنامه‌ی این اداره آمده است که این قاچاق‌چیان همراه با 54 کیلوگرام چرس و مقداری سلاح و مهمات بازداشت شده‌اند. گفته شده که آنان این مقدار چرس را در یک عراده موتر نوع کرولا جاسازی کرده بودند و قصد داشتند این مقدار مواد مخدر را از ولایت قندوز به کابل انتقال دهند. ریاست امنیت ملی گفته که این دو نفر فعلا در بازداشت قرار دارند و تحقیقات بیش‌تر از آنان جریان دارد. «بخدی»

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *