افراد ناشناس یک کارمند زن را در هرات کشتند

افراد مسلح ناشناس یک زن جوان را در ولایت هرات در غرب کشور کشته‌اند. مسئولان محلی در هرات گفته‌اند که یلدا وزیری، مسئول ناحیه‌ی چهارم شهرداری ولایت هرات به ضرب گلوله کشته شده است. این رویداد بعد‌از‌ظهر ‌روز پنج‌شنبه (۱۲ جدی‌) در ناحیه‌ی پنجم شهرداری هرات اتفاق افتاده است.
نقیب آروین، از مسئولان در شهرداری هرات گفت که خانم وزیری برای دیدن مادرش به ناحیه‌ی پنجم رفته بود که هنگام پایین شدن از موتر توسط افراد مسلح ناشناس کشته شد. تا هنوز انگیزه‌ی کشته شدن این بانوی جوان روشن نیست. مقام‌های محلی گفته‌اند که خانم وزیری پیش‌تر هم در شهرداری هرات کار می‌کرد، اما از دو ماه به این‌سو مسئولیت ناحیه‌ی چهارم را به عهده گرفته بود.
عبدالرووف احمدی، سخن‌گوی پولیس هرات می‌گوید که به اساس تحقیقات ابتدایی، خانم یلدا وزیری توسط دو مرد که سوار بر یک موتر بودند، کشته شده است. مقام‌های محلی گفته‌اند که تحقیقات بیش‌تر را در زمینه‌ی این رویداد آغاز کرده‌اند و عاملان این رویداد را بازداشت خواهند کرد. هرات در غرب کشور از ولایت‌های با آمار بلند خشونت علیه زنان است. دو هفته پیش یک مرد معتاد بینی و لب همسرش را برید. «بی‌بی‌سی»

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *