دو خارجی در میدان‌وردک بازداشت شدند

اطلاعات روز: مقام‌های محلی ولایت میدان‌وردک در مرکز کشور اعلام کردند که مأموران پولیس این ولایت، دو شهروند ایتالیایی را بازادشت کرده‌اند. به گفته‌ی آنان، این افراد همراه‌شان کدام اسناد نداشته و از مربوطات ولسوالی جلریز ولایت میدان‌وردک بازداشت شده‌اند. این افراد در حال حاضر در ولسوالى جلريز زیر بررسی قرار دارند.
عطا‌الله خوگیانی، سخن‌گوی والی میدان‌وردک گفت که این افراد شام روز یک‌شنبه از منطقه‌‌ای موسوم به سیاه‌خاک، از مربوطات ولسوالی جلريز این ولایت بازداشت شده‌اند. او افزود، همراه دو شهروند ایتالیایی، يک ترجمان افغان، يک راننده و يک افغان ديگر که خود را هم‌کار آنان می‌داند، نیز بازداشت شده‌اند.
سخن‌‌گوی والی میدان‌وردک گفت، این افراد ادعا دارند که در بخش سنگ مرمر کار می‌کنند و هدف‌شان دیدار از این معدن بوده،‌ در حالی که جوازنامه‌ی کار ‌یا اسناد رسمی دیگر در این مورد ندارند. او تأکید کرد که این افراد فقط پاسپورت دارند و ادعا دارند که با اداره‌ی معادن کشور در ارتباط اند.
در همین حال، فضل بارى، رييس معادن ولايت ميدان‌وردک گفته است که هیچ شهروند خارجی در قسمت بررسی و سروی معدن با ما تماس نگرفته است. او افزوده، کسانى که می‌خواهند معادن ولایت میدان‌وردک را سروی یا کار کنند، نخست باید اداره‌ی معادن این ولایت را در جریان بگذارند و طبق قانون فعالیت کنند.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *