ولسوال نام‌نهاد و مسئول استخبارات طالبان برای ولسوالی «اناردره»ی فراه کشته شدند

اطلاعات روز: منابع امنیتی در ولایت فراه می‌گویند که 37 جنگ‌جوی گروه طالبان به‌شمول ولسوال نام‌نهاد و مسئول استخابارات این گروه برای ولسوالی «اناردره‌»ی این ولایت کشته شده‌اند.

محب‌الله محب، سخن‌گوی فرماندهی پولیس ولایت فراه به روزنامه اطلاعات روز گفت که ملا سید عظیم، ولسوال نام‌نهاد طالبان برای ولسوالی اناردره همراه با 35 جنگ‌جوی این گروه امروز (یک‌شنبه، 24 سنبله) در یک حمله‌ی هوایی نیروهای افغان در مربوطات ولسوالی اناردره کشته شده‌اند.

آقای محب گفت که اجساد شماری از جنگ‌جویان طالب در میدان نبرد باقی مانده است. به گفته‌ی او، در این حمله‌ی هوایی به نیروهای امنیتی و غیرنظامیان هیچ آسیبی نرسیده است.

از سویی هم سخن‌گوی فرماندهی پولیس فراه می‌گوید که مولوی عصمت‌الله مشهور به انس، مسئول استخبارات گروه طالبان برای ولسوالی «اناردره» نیز در یک عملیات ویژه‌ی نیروهای امنیتی و دفاعی کشته شده است.

آقای محب گفت که این عملیات امروز یک‌شنبه در مربوطات ولسوالی اناردره راه‌اندازی شده بود. او افزود که مولوی عصمت الله از سال‌ها بدینسو در ولسوالی اناردره فعالیت‌های ضد دولتی داشت.

گروه طالبان تا کنون در این باره چیزی نگفته است.عملیات تصفیوی نیروهای امنیتی و دفاعی در ولسوالی «اناردره»‌ی فراه در حالی راه‌اندازی شده است که چندی پیش این ولسوالی به‌دست طالبان سقوط کرده بود، اما روز جمعه هفته‌ی گذشته وزارت دفاع اعلام کرد که ولسوالی «اناردره» را از نزد طالبان پس گرفته است.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *