وزارت کار و امور اجتماعی رژیم کاری ادارات دولتی را تغییر داد

اطلاعات روز: وزارت کار و امور اجتماعی کشور امروز (شنبه، 30 سنبله) از تغییر رژیم آغاز و ختم کاری ادارات دولتی در شش ماه آینده‌ی سال جاری خورشیدی خبر داده است.

در مکتوبی که از سوی این وزارت به وزارت اطلاعات و فرهنگ کشور فرستاده شده، آمده است که این رژیم کاری سر از دوشنبه (اول میزان) الی اخیر ماه حوت سال جاری در ادارات دولتی تطبیق می‌شود.

براساس رژیم کاری جدید، کار در ادارات دولتی از روزهای شنبه تا چهارشنبه، از ساعت هشت‌ونیم صبح شروع و تا ساعت سه‌ونیم پس از چاشت ادامه دارد که صرف یک ساعت (از ساعت ۱۲ الی یک بعد از چاشت) به علت صرف غذا و ادای نماز در میان آن وقفه می‌باشد.

همین طور در این مکتوب آمده است که رژیم کاری در روزهای پنج‌شنبه، از ساعت هشت‌ونیم صبح تا یک‌ونیم پس از چاشت بدون داشتن کدام وقفه‌ای می‌باشد.

در مکتوب وزارت کار و امور اجتماعی تصریح شده در اداراتی که اوقات کاری متفاوت با این رژیم است، با درنظرداشت خصوصیات کار، شرایط اقلیمی، لوایح و مقررات مربوط به رژیم آغاز و ختم کار کارکنان، رژیم کاری آن‌ها، 35 ساعت در هفته باید تنظیم و تطبیق شود.

این در حالی است که در شش ماه اول سال جاری خورشیدی، کار در ادارات دولتی از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت هشت صبح شروع و با یک ساعت وقفه‌ی صرف غذا و ادای نماز تا ساعت چهار پس از چاشت ادامه داشت.

همچنان در شش ماه اول سال جاری رژیم کاری در روزهای پنج‌شنبه از ساعت هشت صبح شروع و بدون وقفه‌ی صرف غذا تا ساعت یک پس از چاشت ادامه داشت.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *