عملیات مشترک نیروهای امنیتی و دفاعی زیر نام «شاهین 216» در سرپل آغاز شد

اطلاعات روز: نیروهای ارتش در شمال کشور از آغاز عملیات مشترک تصفیوی نیروهای امنیتی و دفاعی زیر نام «شاهین 216» در مربوطات مرکز ولایت سرپل خبر داده‌اند.

حنیف رضایی، سخن‌گوی قول اردوی 209 شاهین به روزنامه اطلاعات روز گفت که این عملیات حوالی ساعت 10:00 پیش از ظهر امروز (یک‌شنبه، 19 عقرب) در روستاهای «بغاوی افغانیه» و «بغاوی گرم‌آبی» آغاز شده است.

آقای رضایی گفت که رییس ارکان قول اردوی 209 شاهین و فرمانده لوای دوم این قول اردو به دنبال شکایت‌های مردم مبنی بر فعالیت هراس‌افگنان چندی پیش به روستاهای یادشده رفته بودند و پس از ارزیابی‌های امنیتی، عملیات «شاهین 216» نیز آغاز شده است.

او گفت که رهبری این عملیات را عبدالسمیع بخشی، رییس ارکان قول اردوی 209 شاهین و منیب امیری، فرمانده لوای دوم این قول اردو به عهده دارند.

سخن‌گوی قول اردوی 209 شاهین در ادامه گفت که در حال حاضر تصفیه و تلاشی روستاهای یادشده از سوی نیروهای امنیتی و دفاعی آغاز شده، اما درگیری مستقیم بین این نیروها و جنگ‌جویان طالب تا کنون صورت نگرفته است. به گفته‌ی او، این عملیات تا زمان رفع کامل نگرانی‌های امنیتی در این روستاها ادامه خواهد داشت.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *