وزارت داخله تحقیق در مورد ادعای یک افسر پولیس حوزه‌ی یازدهم امنیتی شهر کابل را آغاز کرد

اطلاعات روز: وزارت داخله‌ی کشور اعلام کرد که تحقیق در مورد ادعای یک افسر پولیس حوزه‌ی یازدهم امنیتی شهر کابل را آغاز کرده است.

اخیرا ویدیویی در رسانه‌های اجتماعی دست‌به‌دست می‌شود که در آن فردی که خود را فرمانده تولی اول حوزه‌ی یازدهم امنیتی شهر کابل معرفی می‌کند، ادعا دارد که رهبری حوزه‌ی یازدهم امنیتی با سارقین و سرقت‌های مسلحانه در کابل دست دارند.

این فرد همچنان ادعا می‌کند که فردی به‌نام مشعل با یونیفورم نظامی در چهارراهی قلعه نجارا داخل یک سونا شده و مردم را تهدید کرده است.

او همچنان گفته است پس از آنکه مانع تهدیدهای این فرد شده، از سوی او با ضربات چاقو زخمی شده است. در ویدیویی که او از خودش در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده، دیده می‌شود که از ناحیه‌ی آرنج دست زخم برداشته و خون‌ریزی دارد.

این افسر پولیس همچنان ادعا می‌کند که در طول یک‌ونیم سال گذشته که به‌حیث فرمانده تولی اول حوزه‌ی یازدهم امنیتی کار کرده، صدها مورد جرمی را گرفتار و به حوزه‌ی یازدهم تحویل داده است، اما به گفته‌ی او، رهبری این حوزه افراد متهم را در بدل پول رها کرده است.

او در این ویدیو به صورت مشخص از حاجی نجیب راغب به عنوان سرپرست حوزه‌ی یازدهم پولیس، فرید سالنگی به عنوان آمر کشف حوزه‌ی یازدهم و فردی به‌نام شادمحمد یاد کرده و گفته است که آنان در تمامی موارد جرمی در حوزه‌ی یازدهم دست دارند.

در همین حال، وزارت داخله گفته که همزمان با آغاز تحقیق در مورد ادعاهای این افسر پولیس، مسئولین حوزه‌ی یازدهم به‌شمول افسر شاکی توقیف و وظایف‌شان به حالت تعلیق درآمده است.

نصرت رحیمی، سخن‌گوی وزارت داخله گفته است: «قضیه جهت تحقیقات بیشتر در مورد ادعاهای مطرح‌شده و رسیدگی به عدم رعایت دسپلین و بی‌انضباطی افسر شاکی به ریاست امنیت داخلی سپرده شد.»

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *