طالبان سر دو نفر را در ارزگان بریدند

اطلاعات روز: مقام‌های محلی ولایت ارزگان در جنوب کشور تأیید کرده‌اند که گروه طالبان سر دو نفر را در ولسوالی‌ گیزاب این ولایت بریده است. به گفته‌ی آنان، بزرگان قومی برای نجات این افراد تلاش‌های زیادی را انجام دادند، اما این تلاش‌ها به نتیجه‌‌ای نرسیدند.

عبدالله، ولسوال گیزاب ولایت ارزگان می‌گوید که جسد این افراد به روز سه‌شنبه از منطقه‌ای موسوم به «کچکول» از مربوطات ولسوالی گیزاب این ولایت یافت شده است. به گفته‌ی او، یکی از قربانیان این رویداد مأمور پولیس ولایت قندهار و دیگری برادر یکی از سربازان پولیس ملی کشور است.

ولسوال گیزاب می‌گوید که این افراد چندروز پیش از سوی گروه طالبان از منطقه‌ی‌ «بولغ» این ولسوالی ربوده شدند و به گفته‌ی او، تا یافت شدن اجساد این افراد، از آنان اطلاعی در دست نبود. به گفته‌ی او، بزرگان قوی برای رهایی این افراد تلاش‌هایی را کردند، اما این تلاش‌ها به نتیجه‌‌ای نرسیدند.

گروه طالبان تاکنون در مورد این رویداد اظهار نظر نکرده است. ارزگان در جنوب کشور از ولایت‌های ناآرام است که گروه طالبان در مرکز و برخی ولسوالی‌های این ولایت نفوذ دارد. شورشیان این گروه هرازگاهی مأموران پولیس در این ولایت را ربوده و سپس به قتل رسانده‌اند.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *