اطلاعات روز: مأموران امنیت ملی در یک عملیات ویژه بر قرارگاه محمد رحیم، یکی از فرماندهان مشهور گروه طالبان در ولایت لوگر، این فرمانده را کشته و دو همکارش را دستگیر کردهاند.
در خبرنامهی امنیت ملی که امروز به نشر رسیده آمده است، این فرمانده گروه طالبان و دو همکارش در ولسوالی خوشی ولایت لوگر مصروف فعالیتهای تروریستی و تخریبی بودند که در نتیجهی برخورد مسلحانه از سوی مأموران امنیت ملی کشته شده است.
مأموران امنیت ملی از نزد این افراد دو میل کلاشینکوف، یک میل راکت و یک عراده موترسایکل بهدست آوردهاند.
یک فرمانده مشهور طالبان در درگیری با مأموران امنیت ملی در لوگر کشته شد
با دیگران به اشتراک بگذارید
بدون دیدگاه
بدون دیدگاه