عاملان قتل‌های هفته‌ گذشته‌ی پل‌سرخ دستگیر شدند

اطلاعات روز: پولیس کابل از دست‌گیری عاملان قتل‌های خبر می‌دهد که هفته‌ی پیش در منطقه‌ی پل‌سرخ واقع در حوزه‌ی سوم امنیتی اتفاق افتاده بود.
بصیر مجاهد سخنگوی پولیس کابل امروز (سه‌شنبه، سوم دلو) به روزنامه اطلاعات روز گفت که پولیس حد اکثر سه روز پس از رخداد، عاملان قتل‌ها را دستگیر کرد.
وی افزود در پیوند به قتل هاشم نظری مالک ورزشگاه، روز اول پس آنکه قتل صورت گرفت از میان دو دختری که از موتر قاتل پایین شده بود، یکی از آنان دستگیر شد و در نهایت به واسطه او سه روز بعد قاتل نیز بازداشت و به دادستانی کل معرفی شد.
او اضافه کرد که در شناسایی قاتل مالک «فروشگاه فامیلی» نیز شاگردان فروشگاه پولیس کابل را همکاری کردند. به گفته‌ی وی قاتل فعلا به دادستانی کل معرفی شده و پولیس کارش را انجام داده است.
به روز سه‌شبنه، 26 جدی هفته‌ی گذشته در ساحه‌ی پل سرخ واقع ناحیه سوم امنیتی، دو تن، یکی مالک فروشگاه فامیلی و دیگری مالک یک ورزشگاه، در یک روز به قتل رسیدند.
پل‌سرخ یکی از مکان‌های امن شهر کابل به‌شمار می‌رود؛ اما در چند ماه اخیر چند قتل پیچیده در این ساحه رخ داده است. پیش‌تر به تاریخ اول سنبله امسال نیز یک مرد جوان در نزدیکی چهارراهی پل‌سرخ با ضرب گلوله کشته شد. این قتل در چند متری پوسته پولیس رخ داد.